کد خبر: 1165169
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات گفت: امروز که دشمن در بخش سخت‌افزاری از ضربه به جمهوری اسلامی ایران ناامید شده، به‌دنبال براندازی از راه تغییر ماهیت جمهوری اسلامی است و حتی زمانی که می‌خواهد با ایران روابطی در ابعاد گوناگون داشته باشد، از آن راهبرد اصلی خود دست برنمی‌دارد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با تسلیت سالروز شهادت امام محمدتقی حضرت جوادالائمه (ع)، اظهار کرد: امروز که دشمن در بخش سخت‌افزاری از ضربه به جمهوری اسلامی ایران ناامید شده، به‌دنبال براندازی از راه تغییر ماهیت جمهوری اسلامی است و حتی زمانی که می‌خواهد با ایران روابطی در ابعاد گوناگون داشته باشد، از آن راهبرد اصلی خود دست برنمی‌دارد.

وی افزود: دشمنان با به‌کارگیری ابزارهای فناورانه و توانمندی‌هایی که به‌ شکل مضاعف و با پشتیبانی یکدیگر از بیرون کشور ما، در کنار مرزها و گاه در داخل کشور دارند در پی تحمیل هنجارشکنی‌های متعددی هستند که شاید موضوع اخیر در بخش حجاب سرآغاز آن بود.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران، که از جنگ سخت‌افزاری ناامید شده‌اند، دست به جنگ ترکیبی زدند که این جنگ نیز با نقش‌آفرینی عالمان دینی بی‌اثر خواهد شد

خطیب ادامه داد: علما و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها که تاکنون بسیار نقش‌آفرین بوده‌اند، زین‌پس نیز در به شکست کشاندن این توطئه‌ها تأثیرگذار خواهند بود.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: این که رهبر انقلاب از تمام‌شدن این جریان اخیر خبر می‌دهند نیز به‌دلیل اطمینان نقش بزرگان در جامعه و در چنین شرایطی است.

خطیب با اشاره به نقش همیشگی و کارآمد روحانیان در تاریخ پس از اسلام در ایران، بیان کرد: عالمان دینی همواره پرچمدار مقابله و مبارزه با استکبار و ظلم و ستم بوده‌اند و نقش آنان در ایجاد امنیت و تزریق امید به جامعه همواره بی‌بدیل بوده است.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد این هستیم که توطئه‌های دشمنان در کشور و در استان بوشهر کمتر اثر می‌کند و مردم در عمل مقاومت دارند، بیانگر این است که مردم به هدایت‌ها، نظرات و موعظات علما احترام گذاشته و با آنان همراهی می‌کنند و این برگ درخشان دیگری در این سرزمین است.

وزیر اطلاعات یادآور شد: شرایط اجتماعی همچنان نیازمند به روشنگری علما است.

وی با اشاره به سوابق تاریخی استان بوشهر گفت: نام این استان در تاریخ بلند، پر استقامت و پرفراز و نشیب ایران، با عالمان، مجاهدان و دلیران مقاومت همواره درخشیده است.

وزیر اطلاعات افزود: استان بوشهر همواره یکی از شاه‌راه‌های اصلی اقتصاد ایران بوده و با وجود منابع نفت، گاز، پتروشیمی فراوان، بنادر، صادرات و واردات، قطب مؤثر اقتصاد کشور به‌شمار می‌آید.

امنیت ایران کاملا پیوسته و پایدار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار گفت: یکی از نشانه‌های استحکام جمهوری اسلامی ایران، حوزه امنیت است و در مبانی و معارف حکمرانی سیاسی نیز مقوله امنیت به‌عنوان یک مقوله راهبردی و اساسی توجه و تأکید شده است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: یکی از مبانی نظامی مهاجم، تخریب پایه‌های اساسی امنیت است و از آغاز انقلاب، استکبار و دشمنان نظام طرح‌هایی برای تخریب امنیت ما داشته که الحمدلله ایران اسلامی در عرصه امنیت فوق‌العاده موفق بوده و همیشه در این زمینه پیشرفت داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: وزارت اطلاعات مهمترین رکن امنیت جمهوی اسلامی ایران است که هم در فضای درون کشور و هم در مرزها و عرصه بین‌المللی موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: با وجود این‌که دشمنان همیشه با ابزارها و روش‌های گوناگون امنیت ما را نشانه گرفته‌اند، اما امنیت در ایران با عنایت خداوند و مجاهدت‌های عملی حافظان امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) کاملاً پیوسته و پایدار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار