کد خبر: 1164882
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
در جریان یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند و نیروهای مقاومت برای ممانعت از پیشروی اشغالگران، وارد عمل شده اند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان حمله صبح امروز (دوشنبه) نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری دست کم ۱۴ فلسطینی به ضرب گلوله این نظامیان مجروح شده‌اند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین، حال سه تن از این مجروحان وخیم گزارش شده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست از صبح امروز به محله‌های الهدف و الجابریات در اطراف اردوگاه جنین یورش برده و مانع رسیدن خودروها و کادر پزشکی به محل درگیری شده‌اند.

یک ویدئوی منتشر شده از این درگیری‌ها نشان می‌دهد که یک از تک تیراندازهای رژیم صهیونیستی که خود را به بالای منزل یکی از شهروندان فلسطینی در اردوگاه جنین رسانده، زیر بارانی از گلوله‌های نیروهای مقاومت قرار می‌گیرد.

گردان‌های القدس صبح امروز اعلام کردند که نیروهای وابسته به این گردان‌ها، موفق شدند عناصر رژیم صهیونیستی را با شلیک گسترده در جریان یورش به اردوگاه جنین هدف قرار دهند. همچنین در جریان عملیات نیروهای مقاومت و انفجار تعدادی از بمب‌های دستی، خودروهای نظامیان صهیونیست، دچار آسیب شد.

در بیانیه این گردان‌ها آمده است: با کمک خداوند، نیروهای مقاومت، عناصر رژیم صهیونیستی را با شلیک گسترده گلوله در مناطق مختلف اردوگاه جنین و پرتاب نارنجک و بمب‌های دستی، هدف قرار دادند.

بر اساس این بیانیه، نیروهای مقاومت، تک تیراندازهای ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف اردوگاه جنین هدف قرار دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار