کد خبر: 1163447
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
رییس پلیس راه مازندران از تداوم انسداد جاده کندوان و آزاد راه تهران شمال تا اطلاع بعدی خبر داد و وضعیت ترافیک در محور‌های ارتباطی هراز و فیروزکوه را سنگین اعلام کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: محور چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر ۲ مسیر رفت و برگشت که به علت ریزش سنگ و ورود گِل و لای مسدود شده بود همچنان بر روی خودرو‌های عبوری بسته است.

وی با بیان اینکه محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در جاده هراز در هر ۲ مسیر رفت و برگشت در محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو را سنگین ذکرکرد و گفت که در محور فیروزکوه نیز در هر ۲ مسیر رفت و برگشت در محدوده دماوند، ترافیک خودرو سنگین گزار شده است.

سرهنگ جهان تاب، از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محور‌های مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این تردد‌ها در محور‌های اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه راه فرعی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار