کد خبر: 1162056
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: اجرای طرح اصلاح هندسی در ۲۰ نقطه از معابر درون شهری کرج با هدف روان‌سازی جریان ترافیک و ایمنی تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده نهایی شده است.

فرزین فرشاد با اشاره به نقش مهم اصلاحات هندسی در نقاط حادثه‌خیز و پرخطر پیرو کاهش تصادفات، بهبود جریان ترافیک و ایمنی تردد شهروندان، اظهار کرد: بدون شک اجرای طرح‌های اصلاح هندسی در معابر شهری موجب کاهش بخشی از مشکلات ترافیکی می‌شود.
 وی در بخش دیگر سخنان خود اصلاح هندسی معابر را یکی از نیازهای اساسی برای داشتن یک شهر با ترافیک روان دانست و گفت: در همین راستا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر کرج موفق به اجرای طرح اصلاح هندسی در ۲۰ نقطه از معابر سطح شهر در سال ۱۴۰۱ شده است که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته این مهم نقش تأثیرگذاری در افزایش سطح ایمنی معابر مذکور و تسهیل جریان ترافیک در بخش‌های مختلف داشته است.
 فرشاد یادآور شد: احداث تقاطع زیر پل جانبازان، اصلاح هندسی دوربرگردان‌های بلوار بلال، بازگشایی تقاطع دولت آباد، اصلاح هندسی میدان طالقانی رجایی شهر، اصلاح هندسی دوربرگردان جنوب به جنوب زیر پل سه راهی رجایی شهر و بازگشایی تقاطع بلوار شبنم‌ها با خیابان شبنم ۸ از جمله طرح‌های اصلاح هندسی صورت گرفته در سطح معابر شهر کرج در سال ۱۴۰۱ است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار