کد خبر: 1161637
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
در جریان یک عملیات استشهادی در مرز مصر و فلسطین اشغالی، سه سرباز ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.
 
 

روز شنبه، بر اثر عملیات استشهادی یک سرباز مرزبان مصری در مرز مصر با سرزمین های اشغالی، سه سرباز صهیونیست به هلاکت رسیدند. در زمانی که صهیونیست ها دچار اختلافات و تنش داخلی هستند و همچنین عملیات های استشهادی فلسطینیان در داخل سرزمین های اشغالی ادامه دارد، شنیدن چنین خبری آنهم در مرز مشترک با کشور مصر، یک شوک بسیار بزرگ و تکان دهنده برای رژیم صهیونیستی محسوب می شود.

محل این عملیات، گذرگاه نیتزانا در مرز مصر و فلسطین اشغالی بود. در ابتداء دولت مصر اعلام کرد که این حادثه به علت تعقیب قاچاقچیان موارد مخدر بوده است که طی تعقیب قاچاقچیان، سرباز مصری با نیروهای صهیونیستی درگیر شده است، اما صهیونیست ها مدعی بودند که همه نشانه ها حکایت از یک حمله برنامه ریزی شده دارد، صرف نظر از قاچاق مواد مخدر که چند ساعت قبل از اولین حادثه در ساعات اولیه صبح همان روز رخ داده بود.

کشته‌های صهیونیست‌ها در مرز مصر دفن شدند/ عاقبت تمام اشغالگران همین خواهد بود  + عکسحضور رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه وقوع عملیات

ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که این مسئله، یک رویداد سخت و پیچیده است. پس از آن ارتش رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد مبارز شهیدی که سه نیروی تروریست‌ ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت رسانده، از افسران پلیس مصر بوده است.

عمق این بحران به حدی بود که رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، هرتزی هالوی شخصا به منطقه آمد و به بررسی اوضاع پرداخت، کارشناسان و تحلیلگران صهیونیست در فضای مجازی به این موضوع پرداخته و از زوایای مختلف به این عملیات استشهادی پرداختند.

کشته‌های صهیونیست‌ها در مرز مصر دفن شدند/ عاقبت تمام اشغالگران همین خواهد بود  + عکسناراحتی صهیونیست ها در پی هلاکت سه سرباز صهیونیستی در مرز مصر

یکی از موضوعاتی که در این رابطه مطرح شد، این بود که که ارتش اسرائیل و شاباک باید به این سوال پاسخ دهند که چطور شد که پلیس مصری بدون اینکه کسی متوجه نفوذش شود، از مانع دو لایه مرزی (حصار فولادی به ارتفاع ۵ متر، سنسورها و دوربین‌ها) عبور کرد؟

این عملیات استشهادی پر سر و صدا در مرزهای مصر و فلسطین اشغالی، یک ضربه اساسی به صهیونیست ها بود، ضربه ای که نشان می داد روحیه ضد صهیونیستی، حتی در جایی که صهیونیست ها انتظار آن را ندارند، هنوز زنده است.

کشته‌های صهیونیست‌ها در مرز مصر دفن شدند/ عاقبت تمام اشغالگران همین خواهد بود  + عکسناراحتی صهیونیست ها در پی هلاکت سه سرباز صهیونیستی در مرز مصر

انتشار تصاویر عزاداری صهیونیست ها برای هلاکت سه سرباز ارتش رژیم صهیونیستی، بهانه ای شد تا این مسئله به آنها یاد آوری شود که این همان کاری است که شما هفتاد سال با فلسطینیان کرده اید و طولی نخواهد کشید که تقاص تمامی جنایت های خود را پس خواهید داد. در ادامه بخشی از تصاویر مراسم خاکسپاری نظامیان به هلاکت رسیده ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات استشهادی مرز مصر را می بینید.

کشته‌های صهیونیست‌ها در مرز مصر دفن شدند/ عاقبت تمام اشغالگران همین خواهد بود  + عکس

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار