کد خبر: 1161457
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
عضو کمیسیون عمران مجلس:
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: آژانس‌ها و ایرلاین‌ها باید بر افزایش صرفا ۲۹ درصدی قیمت بلیط‌ها پایبند باشند چراکه افزایش قیمت‌ها بیش از این میزان جرم محسوب می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، اسماعیل حسین‌زهی با اشاره به تخلفات برخی از ایرلاین‌ها و افزایش قیمت بلیط‌های هواپیما بیش از ۲۹ درصدی که مصوب ستاد تنظیم بازار است، گفت: از آنجا قیمت بلیط‌های هواپیما از سال گذشته افزایش قیمت نداشته به دنبال درخواست ایرلاین‌ها، ستاد تنظیم بازار با افزایش ۲۹ درصدی این قیمت‌ها موافقت کرد، اما با این وجود شاهد تخلف ازسوی برخی ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی در این زمینه هستیم چراکه بلیط‌ها را بیش از ۲۹ درصد افزایش به مردم به فروش می‌رسانند به همین دلیل کمیسیون عمران هفته آینده در این رابطه جلسه‌ای برگزار خواهد کرد و به متخلفان امر تذکرات لازم را خواهد داد.

وی ادامه داد: همچنین انتظار است دستگاه‌های نظارتی نیز به این موضوع ورود پیدا کرده و ضمن دادن تذکرات لازم اقدامات بازدارندگی خود را انجام دهند چراکه آژانس‌ها و ایرلاین‌ها باید بر افزایش صرفا ۲۹ درصدی قیمت بلیط‌ها پایبند باشند و افزایش قیمت‌ها بیش از این میزان جرم محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون عمران با برگزاری جلساتی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی به این تخلف صورت گرفته ورود خواهد کرد، افزود: همچنین باید مبلغ اضافه‌تر گرفته شده از مسافران به حساب آن‌ها عودت داده شود.

به گفته عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اگرچه افزایش هزینه‌های ناوگان‌های حمل و نقلی به دلیل تورم و تحریم‌ها و مشکلات تامین قطعات قابل درک است، اما دولت باید به این امر نیز توجه کند که رشد قیمت‌ها باید با افزایش حقوق‌ها تناسب منطقی داشته باشد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار