کد خبر: 1161451
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ روایت‌ها دشمن به دنبال منطقه و زمین نیست، به دنبال تسخیر قلب‌هاست، از این رو سرمایه گذاری کرده تا بر روی اذهان اثر بگذارد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صداوسیما، سردار یدالله جوانی در گفتگو با برنامه «جنگ روایت‌ها» اظهار کرد: امروز دشمن جنگ نرم و شناختی را آغاز کرده است، ما باید در مقابل دشمن دست به جهاد بزنیم، حوادثی که در سال‌های گذشته و به خصوص پاییز سال گذشته رخ داد نشان می‌دهد که دشمن ذهن جوانان ما را هدف قرار داده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اینکه می‌بینیم شبکه‌های فارسی زبان به طور ۲۴ ساعته فعال می‌شود با هدف تزلزل در اعتقادات مردم و ایجاد بدبینی نسبت به مسئولان و نیز ناامیدی نسبت به آینده است.

وی تصریح کرد: در جنگ روایت‌ها دشمن به دنبال منطقه و زمین نیست، به دنبال تسخیر قلب‌هاست، از این رو سرمایه گذاری کرده تا بر روی اذهان اثر بگذارد. از این رو ما باید اعتقادات مردم را محکم کنیم که دشمن نگذاریم واقعیت‌ها را مخدوش جلوه بدهد.

سردار جوانی با اشاره به نزدیک شدن به ایام رحلت جانسوز امام خمینی (ره) ادامه داد: کشور در مسیر حرکت و پیشرفت قرار دارد و دشمن به این فکر است که تصویر مخدوشی برای امام بسازد، هنر رسانه ما و جهادگران نبیین ما این است که امام را همانطور که هست تصویر کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار