کد خبر: 1161432
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نام امام راحل بیانگر همه زیبای‌های یک قرن گذشته است، گفت: نام بزرگی که توانست در مقابل استکبار ایستادگی کرده و گام‌های بلندی در زمینه آزادی ملت‌های جهان بردارد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی در سالروز گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه نام امام (ره) باید همواره زنده بماند، اظهار داشت: معتقدم هر جوانی با نام و سیره آن بزرگوار آشنا شود مسیر درست خود را پیدا کرده و به موفقیت خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در شناخت سیره امام راحل به نسل امروزی چندان موفق عمل نکرده ایم، تصریح کرد: باید سیره و روش زندگی امام خمینی (ره) با زبان جوانان امروزی به آنان منتقل شود تا آن‌ها با این مرد بزرگ آشنا شوند و بدانند که چگونه وی توانست تاریخ را تغییر دهد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برای شناخت سیره امام (ره) باید تمام امکانات کشور را بسیج کنیم و هر سال در خردادماه با بزرگداشت یاد و سیره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ابعاد زندگی ایشان که سرشار از خلوص و معنویت بود را برای جوانان تبیین کنیم.

حاجی بابایی شخصیت امام راحل را چهره تکرار نشدنی تاریخ معاصر ایران عنوان کرد و گفت: در طول این قرن شخصیت حضرت امام تکرار ناشدنی بود، چهره‌ای که تاریخ معاصر را نه در ایران بلکه جهان تعریف کرد از این رو باید زوایای مختلف این شخصیت بزرگ برای جامعه تفسیر شود.

وی اضافه کرد: مسوولان نظام باید در مسیر و سیره حضرت امام (ره) حرکت کنند و نباید برخی نا کارآمدی‌ها به حساب اسلام، امام و رهبری گذاشته شود باید به حساب افرادی گذاشته شود که عهده دار مسئولیت‌ها هستند.

نماینده مردم همدان برگزاری مراسم ارتحال امام را یک ضرورت عنوان کرد و یادآورشد: برگزاری آیین و بزرگداشت حضرت امام (ره) تجدید میثاق برای همه کسانی است که دل در گرو امام و انقلاب دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار