کد خبر: 1161285
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
گل‌محمدی:
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نظر روحی، روانی و جسمی خسته شدم و شاید نیاز باشد که یک نیم فصل استراحت کنم یا در تیمی باشم که تا این حد تنش نداشته باشد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، یحیی گل‌محمدی روز جمعه در گفت‌وگوی تلویزیونی درخصوص کسب ۲ جام در این فصل اظهار داشت: در موفقیت‌هایی که بدست آمد، قطعا کم‌ترین سهم را من داشتم و بیشترین سهم متعلق به بازیکنان و هواداران بوده است. شاید باور رسیدن به این موفقیت‌ها برای خود ما هم سخت بود، اما کاری که انجام دادیم این بود که به همدیگر اعتماد کردیم و اراده خاصی در تیم حاکم شد که ما می‌توانیم همه بازی‌ها را ببریم؛ این نقطه عطف موفقیت ما بود.

وی افزود: در این مسیر اتفاقات زیادی افتاد و آدم‌های زیادی در کنار تیم بودند. بازیکنان خیلی تحت فشار رسانه‌ها، هواداران، مربی و باشگاه بودند و خدا را شکر توانستند به خوبی از زیر این فشار در بیایند و من از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم. من از از هوادارنمان هم متشکرم که در سرما و گرما ما را حمایت کردند و همراه تیم بودند. باشگاه پرسپولیس نیز حمایت خوبی از ما داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز توضیح داد: برای رسیدن به موفقیت باید هدف مشخص باشد، برنامه و امکانات خوب نیز فراهم شود تا به موفقیت برسیم. خیلی از مشکلات ساختاری در ورزش و فوتبال ایران وجود دارد که در مقایسه کشور‌های دیگر که سرعت پیشرفت بالایی دارند، قوانین را می‌بینیم که دست و پای باشگاه‌ها را بسته است و نمی‌شود بازیکن را جذب و سرمایه‌گذاری کرد و از نظر تدارکات، هر روز دست و بال باشگاه‌ها را می‌بندیم.

وی ادامه داد: وقتی دست همه باشگاه‌ها را می‌بندیم دیگر نباید رو به روی حریفان خارجی از آن‌ها انتظار زیادی داشته باشیم. اصلا امکان پایین آوردن قرارداد‌ها نیست و حتی قابل انجام شدن هم نیست. نمی‌دانم در جمع قانون‌گذارها، آدم‌هی فوتبال بودند یا نه.

گل‌محمدی درباره ادامه حضورش در پرسپولیس گفت: کار کردن در این تیم افتخاری برای همه مربیان است. سه سال و نیم است فشار کاری روی من خیلی بالا بوده و تمام ساعت زندگی‌ام را صرف تیم کردم. با توجه به وقت‌گیر بودن این کار به نظر می‌رسد که از نظر روحی، روانی و جسمی خسته شدم و شاید نیاز باشد که یک نیم فصل استراحت کنم یا در تیمی باشم که تا این حد تنش نداشته باشد. در کل هنوز تصمیمی نگرفتم و در آینده جلسه‌ای با درویش خواهیم داشت و در خصوص ادامه کار صحبت می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: طبق آمار و بازی‌های انجام شده، در یک مقطعی اتفاقات عجیب و غریبی در دایره فوتبال افتاد که بسیار برای سخت بود. به عنوان سرمربی باید طوری صحبت می‌کردم که عده‌ای دست و پای خودشان را جمع کنند و موفق هم بودم. در آن مقطع تیم داشت اذیت می‌شد و بچه‌ها تمام زحمتشان را کشیدند. برخی اشتباهات داوری که خیلی غیر طبیعی از پنالتی‌های ما گذشتند، باعث شد ما صدر جدول را از دست بدهیم و به رتبه پایین‌تر سقوط کنیم. اما قطعا همه اتفاقات، حواشی و مشکلات فوتبالی بود.

قراردادن هواداران استقلال مقابل بیرانوند کار بدی بود

وی یادآور شد: بعد از قهرمانی در لیگ، دیدار با هوادار را داشتیم که یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود. از آن‌جایی که بچه‌ها در حال و هوای قهرمانی بودند، تمرین جدیت لازم را نداشت و خیلی نگران جام حذفی بودم. به هر طریقی بود، بازی با هوادار را پشت سر گذاشتیم، اما یک مشکل انگیزه‌ای داشتیم که جام دوم را هم کسب کنیم و مربیان معمولا در این زمان نگران سطح انگیزشی بازیکنان می‌شوند که واقعا می‌خواهند یک جام دیگر کسب کنند یا نه. من خودم خیلی به این مسئله فکر کردم و صحبت‌های ساپینتو درباره بیرانوند دست آویز خوبی برای ما شد تا انگیزه لازم را کسب کنیم. اینکه هواداران استقلال را رو به روی بیرانوند قرار بدهند، کاری بدی بود که در سخت‌ترین شرایط فوتبال کشور هم چنین چیز‌هایی را نداشتیم.

فضای بدی در ورزشگاه بر علیه بیرانوند بود

گل‌محمدی ادامه داد: ساپینتو شاید مستقیما نخواست، ولی این چنین برداشت شد که او خواسته است هواداران کاری با بیرانوند بکنند تا او را از پای بیاندازند و زمانی که به ورزشگاه رفتیم هم دیدیم فضای خیلی بدی برای دروازه‌بان ما شکل گرفته است. از مسئله توهین‌ها و بی‌احترامی‌هایی که به بیرانوند شد به خوبی استفاده کردیم و این دربی آخر را برای علیرضا بیرانوند بازی کردیم نه برای کسب جام. خدا کمک کرد که بازی خوبی را بچه‌ها انجام دادند و از نظر فنی، روحی و روانی خودمان را به حریف ثابت کردیم و این جام را نیز به بیرانوند تقدیم کردیم.

گولیسیانی گفته قرارداد ریالی نمی‌بندد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: این تیم باید در چند پست تقویت شود و بازیکنان قدرتمندی به تیم بیایند، ولی بعضی قوانین دست و پای ما را بسته است؛ مثلا گولسیانی گفته است که من قرارداد ریالی نمی‌بندم. ما با بازیکنان خودمان هم نمی‌توانیم به این شکل قرارداد ببندیم، چه برسد به آنکه بخواهیم بازیکن جدیدی از اروپا یا آمریکای جنوبی بیاوریم. اصلا این حجم پول را چطور نگه دارند و انتقال دهند؟ واقعا نمی‌دانم چنین چیزی اصلا امکان پذیر است یا نه. باید یک قرارداد بسته بشود تا ببینم قابل اجرا است یا نه.

بازیکنی از استقلال به پرسپولیس نمی‌آید

وی در پایان یادآور شد: من لیستی برای جذب بازیکن به باشگاه ندادم، اما فکر نمی‌کنم بازیکنی از استقلال به پرسپولیس بیاید و جذب از آن تیم خیلی بعید است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
0
شارلاتان میلیاردی پول این نظام راخورده ای وماه هاعلیه نظام هرچه خواستی گفتی وکردی حتی به تیم ملی حمله کردی گفتی حکومت نمیذاره من جام بگیرم بایدازملت ونظام عذرخواهی کنی ضدانقلاب اعتشاشگر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار