کد خبر: 1161233
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
جانشین فرمانده کل انتظامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا بر لزوم تلاش برای افزایش و توسعه امنیت عمومی، اجتماعی و اخلاقی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید در ماموریت‌ها با روحیه جهادی، عمل انقلابی داشته باشیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، آیین تکریم و معارفه رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا با حضور سردار «قاسم رضایی»، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، سردار «محمدعلی نوری نژاد»؛ فرمانده قرارگاه مقابله با سرقت فراجا، سردار «مهدی معصوم بیگی»؛ رئیس بازرسی کل فراجا، حجت الاسلام و المسلمین «صوفی»؛ جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، برخی از روسای پلیس‌های تخصصی، معاونان ستادی و ... برگزار شد.

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی در این مراسم اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم نظم و امنیت به ویژه شهیدان انتظامی درود و رحمت می‌فرستیم و برای مقام معظم رهبری مدظله العالی آرزوی طول عمر توام با سلامتی و عزت داریم.

وی با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) هستیم و به مقام شامخ بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران ادای احترام می‌کنیم، افزود: حضرت امام خمینی (ره) برای ما " عزت " به ارمغان آوردند، یاد و خاطرشان همیشه " زنده " است که با استقرار انقلاب شکوهمند اسلامی، ارزش‌های والای دین مبین اسلام را در کشور احیا و جاری و ساری کردند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با خیر مقدم به نمایندگانی از سازمان‌ها و دستگاه‌های لشگری و کشوری، با اشاره به اهمیت و حساسیت ماموریت پلیس امنیت عمومی فراجا، بیان کرد: امروز ما در سازمان عظیم انتظامی افتخار داریم حافظان دستاور‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و سربازان ولایت باشیم و در مسیر انجام وظیفه و ماموریت، بن بستی نمی‌شناسیم و در چارچوب «قانون به تکلیف» عمل می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تلاش برای توسعه امنیت عمومی، اخلاقی و اجتماعی در جامعه مطرح کرد: امروز توجه بر توسعه امنیت عمومی، اجتماعی و اخلاقی مطالبه مردمی و آحاد جامعه است که البته، ما در عمل به وظیفه شرعی، اخلاقی و قانونی، الزام می‌دانیم که برای توسعه امنیت در تمامی ابعاد تلاش کنیم و از ظرفیت‌های موجود استفاده حداکثری کنیم.

سردار رضایی با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ضربه به انقلاب و نظام اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان با بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و اتاق‌های فکر عملیات روانی به دنبال تحقق اهداف خود هستند و هر بار به گزینه‌ای متوسل می‌شوند؛ این درحالیست که در فتنه اخیرشان نیز ناکام ماندند و بانوان جامعه اسلامی ما که همواره در صحنه‌های صیانت از ارزش‌ها خوش درخشیدند، ثابت کردند که مدافع ارزش‌ها هستند و به دشمنان اجازه توطئه افکنی نمی‌دهند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت پلیس امنیت عمومی فراجا و پشتیبانی همه جانبه از این پلیس برای اجرای هرچه بهتر ماموریت ها، مطرح کرد: باید در مسائل مربوط به ماموریت‌های این پلیس، با روحیه جهادی، عمل انقلابی داشته باشیم.

سردار رضایی با اشاره به لزوم تلاش همه دستگاه‌های مسئول برای ایفای نقش در وظایف محوله بویژه انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی به منظور توسعه امنیت عمومی در همه ابعاد د گفت: سازمان انتظامی همواره در صحنه‌های صیانت از ارزش‌های والای نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از تلاش‌های سردار مفخمی شهرستانی، رئیس پلیس سابق امنیت عمومی، وی را فردی با تجربه و کارآمد معرفی و برای ایشان آرزوی توفیق کرد و با تبریک انتصاب سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس امنیت عمومی گفت: سردار ظهیری نیز از افسران انقلابی و آشنا به ماموریت‌هاست و امید که شاهد موفقیت‌های روز افزون وی در این مسؤولیت باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار