کد خبر: 1161137
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
سرپرست منطقه 5 شهرداری کرج ، روند اقدامات انجام شده در گود ناصربخت واقع در منطقه حصارک را تشریح و این عملیات را شامل تجهیز، تقویت و پایدارسازی عنوان کرد.

حسین عطایی اظهار داشت : پس از بررسی گود و خرپاهای سازه غربی گود، مشخص شد که تقویت سازه‌ها ضروری ترین اقدام برای این پروژه به شمار می آید. بر همین اساس محاسبات و ترمیم نقشه‌ها توسط شرکت (زمین ران روش) انجام و به نظام مهندسی استان البرز ارسال شد.

وی تأکید کرد: پس از طی جلسات مکرر و مذاکرات انجام گرفته با نظام مهندسی استان البرز، تأیید ضمنی سازه نگهبان اخذ و  عملیات تقویت خرپاهای شمالی انجام شد.

این مسئول ادامه داد: برای تقویت سازه‌های خرپاها نیاز به سونداژ و تمیزکاری زیر پایه‌ها است که به دلیل حساسیت موضوع، خاکبرداری به صورت دستی انجام شده و هم اکنون تقویت سازه نگهبان با حضور کارگر اجرایی و عوامل جوشکاری در حال اجراست.

عطایی ادامه داد: در ضلع شرقی نیز با توجه به خاکبرداری بیش از مقادیر مشخص شده در نقشه‌ها توسط پیمانکار قبلی، محاسبات برای پایدارسازی انجام و نقشه‌ها برای دریافت تأییدیه نظام مهندسی استان البرز در حال بررسی است.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج ادامه داد: به منظور تسریع در عملیات ضلع شرقی نیز حفاری چاه‌ها برای اجرای شمع‌ها و تقویت دیواره ضلع شرقی به تعداد ۵۰ حلقه در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۰ حلقه ۱۷ متری حفاری شده است و بلافاصله پس از تأیید نقشه‌ها اقدامات بعدی برای گیج‌گذاری و بتون‌ریزی صورت خواهد گرفت.

این مسئول افزود: کلیه تجهیزات کارگاهی به تعداد ۱۰ دستگاه کانکس و کانتینر برای دفاتر اداری و استفاده پرسنل در محل پروژه مستقر شده است.
 سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: ضمنا دستگاه‌های کمپرسورهای باد، دستگاه‌های حفاری، دستگاه‌های شات زنی، تانکرهای آب و دستگاه‌های جوشکاری، تابلوهای برق، دستگاه‌های برش ورق و پروفیل در کارگاه مذکور مستقر است. همچنین برای نقشه‌برداری و پایش گود چندین مرحله اقدام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار