کد خبر: 1160959
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز :
محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به همراه مجتبی عبداللهی نماینده عالی دولت در البرز و جمعی از مسئولین استانی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

 آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ به نام «مهار تورم، رشد تولید»، بیان داشت: باید اثرات این مهار تورم در سفره مردم جامعه خود را نشان دهد. 

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم و اهمیت امیدآفرینی در جامعه، اظهار داشت: یکی از اقدامات امیدآفرین دولت که می‌تواند نتایج خوبی را نیز در بر داشته باشد همین مهار تورم و اثرگذاری آن بر رنگین‌تر شدن سفره مردم است.

  نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به سفر استانی ریاست محترم جمهوری به البرز، اذعان داشت: این سفر رئیس محترم جمهور به البرز مصوبات بسیار خوبی را به همراه داشت که باید تا حصول نتیجه کامل آن‌ها را پیگیری کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به میزان بالای درآمدهای استانی البرز، گفت: متأسفانه بااینکه البرز سهم بسیار بالایی در درآمد بین سایر استان‌های کشور دارد اما میزان بودجه اختصاص‌یافته به این استان تناسبی با این میزان درآمد ندارد.

وی در بخش دیگری به عدم اختصاص کامل بودجه استان شدن البرز انتقاد کرد و یادآور شد: متأسفانه بعد از استان شدن البرز بودجه ملی ویژه این استان به‌طور کامل تخصیص نشد و این باعث عقب‌ماندگی البرز در بعضی زیرساخت‌ها شد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار