کد خبر: 1160819
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از افزایش دامنه عملیات‌های استشهادی فلسطین، خبر داد از آغاز سال ۲۰۲۳ تاکنون، مبارزان فلسطینی موفق شده‌اند ۲۰ نفر از صهیونیست‌ها را به هلاکت برسانند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، از هلاکت یک شهرک‌نشین صهیونیست خبر دادند. منابع صهیونیستی ساعتی قبل گزارش داده بودند که این صهیونیست در شمال کرانه باختری هدف حمله قرار گرفته است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از افزایش دامنه عملیاتهای استشهادی فلسطین، گزارش داد، از آغاز سال ۲۰۲۳ تا کنون، مبارزان فلسطینی ۲۵ عملیات علیه شهرک‌نشینان صهیونیست انجام داده‌اند.

 

این شبکه خبر داد که در جریان این عملیاتها، ۲۰ اسرائیلی به هلاکت رسیدند و ۴۱ نفر هم زخمی شدند. این تصویر هم از صهیونیستهایی منتشر شده است که در جریان عملیاتهای استشهادی کشته شده‌اند:

 

این در حالی است که دامنه عملیاتهای استشهادی مبارزان فلسطینی به شدت افزایش یافته است. مسئولان صهیونیست به شدت نگران ناامنی شهرکهای صهیونیستی به ویژه شهرکهای واقع در شمال کرانه باختری هستند.

«زوی سوخوت» (Zvi Sukkot) عضو پارلمان رژیم موقت صهیونیستی (کنست) هم امروز در این زمینه گفت: عملیات تیراندازی جدیدی در شمال کرانه باختری صورت گرفت. بیشتر عملیاتها طی سالهای گذشته از شمال صورت گرفت و حدود نیمی از کشته‌های اسرائیلی، در عملیاتهایی کشته شدند که از شمال کرانه باختری آغاز می‌شود».

سوخوت مدعی شد که در پاسخ به عملیاتهای استشهادی که به هلاکت صهیونیستها منجر شده است، باید عملیات نظامی صورت گیرد؛ وی تأکید کرد که «ما خواستار عملیات نظامی گسترده هستیم».

این در حالی است که پارلمان صهیونیستی در خصوص رخدادهای شمال اراضی اشغالی، جلسه تشکیل داده است. در واکنش به این عملیات، رئیس شورای شهرک‌های صهیونیستی واقع در کرانه باختری هم گفت: آنان (مبارزان فلسطینی) ما را مانند اردک شکار می‌کنند. دیگر، هیچ امنیتی در شمال کرانه [باختری] وجود ندارد».

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار