کد خبر: 1160566
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بالغ بر یک و نیم میلیون نفر در مراسم ۱۴ خرداد شرکت کنند، گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.
حجت الاسلام محمدعلی انصاری در نشست خبری تشریح برنامه‌های مراسم ۱۴ خرداد، با بیان اینکه رسا‌ترین پیام جمهوری اسلامی ایران پیام انبیاست، گفت: در نظر امام راحل طاغوت هر چیزی است که در برابر حق بایستد و هر فردی در هر جایگاهی اگر از مدار حق خارج شد می‌تواند طاغوتی باشد.
انصاری بابیان اینکه جمهوری اسلامی میراث امام خمینی (ره) است گفت: امام راحل همیشه بر مبارزه با طاغوت تأکید داشتند و اگر کسی طرفدار ایشان و در خط ولایت فقیه است باید در طیف کسانی باشد که خدایی هستند. وی ضمن تأکید بر ضرورت تبیین اهداف امام خمینی (ره) بیان کرد: امام راحل بر انتقاد از خود و جهاد اکبر تأکید داشتند. بعد از انتقادات باید دنبال اصلاح برویم. این اصل مهم در حل مشکلات مختلف جامعه باید سرلوحه اقدامات باشد.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) گفت: ارادت به امام راحل نباید تبلیغاتی، شعاری و در تصاویر باشد. ایشان بر دل‌ها حکومت می‌کردند، تبیین اهداف رهبر کبیر انقلاب باید در دانشگاه‌ها، اقتصاد و موارد مختلف دیگر سرلوحه و رسالت همه دستگاه‌ها باشد. وی با اشاره به ضرورت تبیین ویژگی‌های شخصیتی و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اظهار داشت: در مراسم بزرگداشت حضرت امام راحل باید منشور جمهوری اسلامی بازخوانی شود و این رسالت ما در برابر ایشان است. امروز انتقاد دلسوزان از هر طیفی درباره کشور و مسائل جاریه بجاست و اگر کسی حرفی می‌زند از سر دغدغه است.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بالغ بر یک و نیم میلیون نفر در این مراسم شرکت کنند، گفت: برای این مراسم بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند و جمعیت زیادی بنا دارند خودجوش و با خودرو‌های شخصی شرکت کنند که تمهیدات لازم برای پارکینگ و حداقل پذیرایی از آن‌ها اندیشیده شده است. وی گفت: امسال مهمانان زیادی از سراسر دنیا و بالغ بر ۳۰۰ نفر از عراق، سوریه، آسیای میانه و... داریم. خبرنگاران و رسانه‌های کشور‌های مختلف از جمله لبنان، عراق، انگلیس، افغانستان، ژاپن و سایر کشور‌ها نیز در مراسم حضور خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار