کد خبر: 1160557
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت که اگر بخواهیم در شرایط رقابتی دنیا از بقیه کشور‌ها عقب نمانیم، چاره‌ای جز این نداریم که برای آموزش نیرو‌های انسانی خود سرمایه‌گذاری کنیم.

سردار محمد شرفی، در مراسم جشن دانش آموختگی و فارغ‌التحصیلی فراگیران مرکز آموزش شهید بهشتی فراجا گفت: امروز به برکت خون شهدا و تفکر متعالی فرماندهان و نیرو‌های متخصص نظامی و انتظامی شرایط دفاعی کشورمان به حدی رسیده که به یک نقطه بازدارندگی رسیدیم و جزو چند کشور مقتدر و بازدارنده دنیا هستیم و بسیاری از معادلات دنیا به خاطر این اقتداری که در ما به وجود آمده به هم خورده‌است.
وی سرعت، دقت و قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان، سارقان و مخلان نظم و امنیت را به عنوان سه شاخص مهم امنیت داخلی کشور برشمرد و گفت: به همین‌خاطر تربیت پلیس‌های حرفه‌ای، هوشمند، ماهر، متخصص، با صلابت و با ایمان را در دستور کار خود قرار داده و فارغ‌التحصیل امروز نمونه‌ای از چنین جلوه‌هایی از اقتدار امنیت داخلی به شمار می‌آیند.
سردار شرفی با بیان اینکه اگر بخواهیم در شرایط رقابتی دنیا از بقیه کشور‌ها عقب نمانیم، چاره‌ای جز اینکه برای آموزش نیرو‌های انسانی خود سرمایه‌گذاری کنیم، اظهار داشت: امروز بحمد‌الله با درایت و حمایت فرمانده کل انتظامی کشور و معاونان تربیت و آموزش و مربیان و مدرسان و افسران با تجربه فراجا شرایطی فراهم شده تا نیرو‌های استخدامی جدید پلیس در سطوح مختلف از مهارت‌های علمی، فکری و جسمی برخوردار شوند.
سردار شرفی گفت: آن چیزی که در سند بالادستی آمده و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر آن تأکید‌شده صرفاً تربیت جسم نبوده و علاوه بر آمادگی جسمانی کسانی که می‌خواهند همسنگر ما شوند باید افرادی با ایمان، انقلابی، دشمن‌ستیز، استکبار‌ستیز و مدافع مظلوم باشند و در مقابل ظالم با تنومندی و توانمندی‌های جسمی و هنرمندی‌هایی که در بخش‌های تخصصی فرا گرفتند بتوانند در برابر آن‌ها قد علم کنند. وی ادامه داد: کشور ما امروز در هر شرایطی از سوی دشمنان مورد تهدید قرار می‌گیرد، بنابر این هر آن چیزی را که برای دفاع از ارزش‌های امام راحل و شهدا و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی لازم است، باید مهیا کنیم تا بتوانیم در شرایط تهدید مقتدرانه در صحنه حضور یابیم.
سردار شرفی به آمادگی کامل فراجا برای هر گونه تهدیدی علیه امنیت داخلی کشور تأکید کرد و اظهار داشت: دنیا دائم در حال تغییر و استفاده از تکنولوژی‌های برتر است، بنابر‌این ما برای هر موضوع و تهدید جدیدی که به وجود آید، برنامه داریم. نیرو‌های ما برای مقابله با آن تهدید آموزش‌های بروز را دیده و تمرین می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار