کد خبر: 1160486
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۰

کرمان با دارابودن ۳۷ دارالقرآن و به کارگیری ۱۸۵ نفر عامل اجرایی ۹ هزار و ۲۵۰نفر قرآن آموز را برای طرح تثبیت روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و طرح فرزندان قرآنی حاج قاسم آموزش می‌دهد.
سیداصغر سادات حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح فرزندان حاج قاسم در کرمان خبر داد و گفت: در سطح استان ۳۷ دارالقرآن داریم که با به کارگیری ۱۸۵ نفر عامل اجرایی ۹ هزار و ۲۵۰ نفر قرآن آموز را برای طرح تثبیت روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و طرح فرزندان قرآنی حاج قاسم آموزش می‌دهند.
وی با بیان اینکه اگر برنامه مناسبی برای تابستان داشته باشیم، بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی استعداد‌ها فراهم می‌شود، افزود: بی‌برنامگی برای اوقات فراغت زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند و ثبت‌نام در پایگاه‌ها از اول تیر ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: ۶۵ کانون فرهنگی – تربیتی فعال داریم که با ۳۹۰ نفر عامل اجرایی، آموزش ۱۴ هزار و ۳۰۰دانش‌آموز را در رشته‌های مختلف هنری و ورزشی بر عهده دارند. سادات حسینی با اشاره به اینکه ستاد اوقات فراغت امسال با شعار «تربیت بدون توقف» فعالیت می‌کند، گفت: ۶۴ نفر عامل اجرایی هم ۱۲هزار دانش‌آموز را در ۱۶ اردوگاه فعال پوشش می‌دهند. وی گفت: در مدارس ۱۹۵ پایگاه با حضور ۹۷۵نفر عامل اجرایی با حضور ۳۹ هزار دانش‌آموز و ۴۵کانون ورزشی با ۲۲۵ نفر عامل اجرایی با حضور ۴۵هزار نفر شرکت‌کننده فعالیت می‌کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۳۷ مرکز مشاوره با ۱۱۱ نفر عامل اجرایی با خط تلفنی ۱۵۷۰ همه روزه از ساعت هشت تا ۲۰ کار مشاوره اورژانس دانش‌آموزی را انجام می‌دهند و ۳۷پژوهشسرا هم با ۱۱۱ عامل اجرایی با حضور ۵ هزار و ۵۵۰ نفر شرکت‌کننده در استان فعالیت می‌کنند. سادات‌حسینی خاطرنشان کرد: همچنین تشکل‌های دانش‌آموزی از جمله اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، سازمان جوانان هلال‌احمر و سازمان دانش‌آموزی هم در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی فعالیت می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار