کد خبر: 1160389
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
شهردار فردیس عنوان کرد
شهردار فردیس گفت: مدیریت شهری فردیس از سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال می کند.

محمدرضا احمدی نژاد در اولین جلسه شورای سرمایه گذاری شهرداری فردیس با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت های شهر فردیس، اظهار کرد: باید پیش از جذب سرمایه گذار در راستای شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در کاربری های مختلف اقدام کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری فردیس کسب سود به معنای اخص کلمه از طریق جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی نیست، گفت: رویکرد شهرداری واگذاری وظایف و استفاده از بخش خصوصی برای ارائه خدمات به شهروندان است؛ در کنار آن نیز می توان همگام با ارتقاء خدمات، بهبود کمی در جذب درآمدهای پایدار را محقق کرد.

شهردار فردیس عنوان کرد: موضوعات مناسب برای سرمایه گذاری همچون موضوع پسماند، سالن های ورزشی و… را جمع آوری کنید تا آنها را در جلسات آینده مورد بررسی قرار دهیم‌.
وی با بیان اینکه فردیس دارای ظرفیت مطلوبی برای راه اندازی مجتمع های تفریحی است، افزود: البته سرانه تجاری در این شهر بالاست و این موضوع در جذب سرمایه گذار مؤثر خواهد بود؛ موضوع مشارکت در کشور موضوعی تازه و جوان است که این مهم بر لزوم آشنایی کامل و جذب مشاور سرمایه گذاری مجرب تاکید دارد.

احمدی نژاد با اشاره به دستورالعمل جدید درآمد پایدار شهرداری ها، خاطرنشان کرد: باید از دید سرمایه گذار به مسائل نگاه کنیم تا با فرصت های جدید آشنا شویم و تهدید ها را شناسایی کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار