کد خبر: 1160372
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب آبفا خراسان رضوی از شروع به کار طرح آمایش داده‌های نظارتی کنترل‌کیفیت آب سال 1402 در این استان خبرداد.

"جواد ادیبی نیا" گفت: این طرح با هدف پیاده‌سازی برنامه‌های پایش مستمر و ارائه گزارش‌های تحلیلی و ایجاد ساختار نظم‌دهی به ارتباط و تعامل با مرکز بهداشت و خانه‌های بهداشت، تدوین، مصوب و اجرایی شد.

 به گفته وی طرح آمایش داده‌های نظارتی کنترل‌کیفیت آب پس از اجرای آزمایشی در یکی از شهرستان‌ها و رفع نقاط ضعف تکمیل شد و به صورت از 19 اردیبهشت ماه سال جاری با ابلاغ رسمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره آبفا خراسان رضوی در سطح استان عملیاتی شد.

وی فرایند محوری فعالیت‌های مرکز پایش به جای فعالیت‌های جزیره‌ای را از دیگ اهداف طرح برشمرد و نگاه راهبردی سال 1402 این مرکز را پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب آبفا خراسان رضوی و آمایش اطلاعات موجود برای تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان طرح‌های ارتقاء کیفی اعلام کرد.

وی این طرح را شامل 10بخش بازدید مشترک با مرکز بهداشت ، نمونه‌برداری مشترک با مرکز بهداشت ، بازدیدهای هدفمند از مخازن، برگزاری جلسه مشترک مدیر عامل و مدیر امور با مرکز بهداشت ، تحول در ساختار تایید نتایج کلر و کدورت‌سنجی ، مدیریت کلرسنجی تانکرهای سیار، اصلاح ساختار بازدیدها از تأسیسات شهری و روستایی، مکاتبات اخطار به پیمانکاران در خصوص میزان کلرآزاد باقی مانده صفر و برنامه‌ریزی برای تحلیل وارائه گزارشات داده‌های نظارتی دانست و یادآورشد: این طرح برای  رئیس و کارشناس مسئول کنترل‌کیفیت 32 شهرستان سطح استان و همچنین وظایف آن‌ها و ناظرین ستادی نیز به دقت تبیین شد.

" ادیبی‌نیا" ضمن تشکر از دفتر روابط عمومی و آموزشی همگانی در حوزه اطلاع‌رسانی درخواست کرد کارشناسان خبره این دفتر برای کمک در آگاه‌سازی مدیران امور و کارشناسان همیاری و همت بگمارند تا نتایج اولیه طرح را اواخر آبان ماه با حضور مدیران ارشد شرکت و معاونین دانشگاه های علوم پزشکی ارائه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار