کد خبر: 1160361
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در بودجه امسال شهرداری، حدود 800 میلیارد تومان اعتبار به حوزه زیرساخت‌های ورزشی اختصاص دادیم و مشهد را به کارگاه عمرانی در حوزه پروژه‌های ورزشی تبدیل می‌کنیم.

"سیدحسین علوی‌‎مقدم" در نشست صمیمی با نمایندگان جوانان شوراهای اجتماعی محلات شهر مشهد ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: شورای ششم، رویکردها و سیاست‌‍های مختلفی را برای خود تعریف کرد که یکی از آنها توجه ویژه به حوزه جوانان است.

وی افزود: برهمین اساس، با همت اعضای شورای اسلامی شهر، برای اولین بار در راستای ضابطه‌مند کردن حوزه ورزش و جوانان، کمیسیونی ویژه این حوزه تشکیل شد و اتفاقات خوبی نیز به همین دلیل شکل گرفته است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: با سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته، امروز در حوزه جوانان و همچنین ورزش، در سطح کشور حرف برای گفتن داریم و کمیسیون ورزش و جوانان را به سطح کشور تسری دادیم.

علوی‌مقدم توسعه زیرساخت‌های ورزشی با علقه حاشیه شهر را یکی از مهمترین سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته توسط کمیسیون دانست و تصریح کرد: در بودجه امسال شهرداری، حدود 800 میلیارد تومان اعتبار به حوزه زیرساخت‌های ورزشی اختصاص دادیم و مشهد را به کارگاه عمرانی در حوزه پروژه‌های ورزشی تبدیل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: جوانان عضو شورای اجتماعی محلات پل ارتباطی عامه مردم با کمیسیون ورزش و جوانان است و هر کدام از شما می‌توانید به عنوان یک رسانه اجتماعی در شورای اجتماعی محلات فعالیت کنید.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه تخصیص اعتبار ویژه جوانان در بودجه شهرداری، تاکنون سابقه نداشته اما در دوره شورای ششم محقق شده و امسال 15 میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته، خاطرنشان کرد: در گفت‌وگو با شهردار، تاکید شده که سازمانی ویژه ورزش و جوانان باید در شهرداری داشته باشیم و فعالیت‌ها را صرفا تحت عنوان «معاونت» نمی‌توان آنگونه که باید، پیش برد.

علوی‌مقدم تصریح کرد: جوانان کارگروهی در محلات تشکیل دهند و این کارگروه به صورت ویژه نسبت به موضوعات جوانان و ورزش محله ورود کند و نقش‌آفرینی داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه مطالبات مطرح شده از حوزه ورزش و جوانان، مطالبات درستی است، گفت: جلسات متمادی را با جوانان عضو شوراهای اجتماعی محلات برگزار خواهیم کرد و از آنان می‌خواهیم که مطالبه‌گری خود را گسترش دهند و در محله تاثیرگذار باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار