کد خبر: 1160095
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج از معرفی روابط عمومی‌های برتر این دستگاه اعم از معاونت‌ها، مناطق ۱۰گانه، سازمان‌های تابعه و ادارات ستادی خبر داد.

سید جمال بهشتی گفت: در جلسه‌ای که با حضور روابط عمومی‌های معاونت‌ها، مناطق ۱۰گانه، سازمان‌های تابعه و ادارات ستادی برگزار شد، نفرات برتر معرفی شدند.

وی افزود: در میان معاونت‌ها، معاونت فنی و عمرانی و خدمات شهری به ترتیب عناوین برتر را به خود اختصاص دادند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز در میان سازمان‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین مناطق ۵ و ۱۰ نیز به عنوان رتبه‌های برتر میان مناطق ۱۰گانه انتخاب و معرفی شدند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج ادامه داد: جهت انتخاب روابط عمومی‌های برتر، آیتم‌هایی از جمله اطلاع‌رسانی و تعداد و کیفیت اخبار درج شده در پرتال، تغییر قالب پرتال به قالب جدید، فعال بودن خدمات مختلف در پرتال، تعامل با رسانه‌های گروهی، هماهنگی و همکاری مناسب با اداره کل ارتباطات، انعکاس مشکلات مطروحه شهروندان در رسانه‌ها به واحدهای درون سازمانی، پاسخگویی وشفافیت، تلاش در جهت ارتقای عملکرد و... مورد ارزیابی قرار گرفته است.

بهشتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از تخصیص بودجه جهت بازسازی، توسعه و ارتقای تجهیزات در روابط‌عمومی‌های شهرداری سخن گفت و افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته کاستی‌ها شناسایی شده و در صدد رفع این موارد هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار