کد خبر: 1159330
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
بازیکن تیم فوتبال استقلال برای قضاوت فینال جام حذفی یک پیشنهاد جالب مطرح کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، مهدی قائدی پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال مقابل نساجی و صعود این تیم به فینال رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و دل هواداران را شاد کردیم و به فینال صعود کردیم.

وی درمورد وضعیت مالی باشگاه استقلال، عنوان کرد: وضعیت مالی همیشه در استقلال مشکل داشته است، اما امسال واقعاً فاجعه‌بار بود. مگر می‌شود تیم به این خوبی باشد، اما حدود ۷ ماه هیچکس در تیم پول نگیرد؟ امسال خیلی به ما سخت گذشت. پولی که گرفته بودند گفتند برای طلب استراماچونی بود. این موضوع در اولویت بود و مدیران گذشته می‌توانستند انجام دهند. حالا وقتی می‌گویند از آسیا حذف نشده‌ایم پول بازیکنان باید در اولویت باشد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص موضوع آقای گلی‌اش در لیگ برتر و اینکه اگر پنالتی مقابل هوادار را حسینی نمی‌زد، حالا او می‌توانست به صورت مشترک با مغانلو آقای گل لیگ برتر شود، عنوان کرد: اصلاً مهم نیست. موفقیت تیم همیشه برای من مهم است.

قائدی در پاسخ به این سوال که دوست دارید در فینال با چه تیمی بازی کنید، گفت: آرزوی موفقیت می‌کنم برای هر دو تیم؛ انشالله هرجا که هستند موفق باشند. برای من فرقی نمی‌کند که چه تیمی فینالیست می‌شود. فقط باید بگویم که داور خوبی برای فینال انتخاب شود، چون ما امسال خیلی ضرر کرده‌ایم. می‌گویند نمی‌شود از داور خارجی استفاده کرد و با این شرایط به نظرم اگر بتوانند از حضور علیرضا فغانی استفاده کنند خوب است.

وی درخصوص مصدومیت رضا میرزایی، خاطرنشان کرد: اگر او حضور داشت می‌توانست به تیم کمک کند. امیدوارم زودتر بازگردد. ما از وی حمایت می‌کنیم، اما باشگاه هم باید حواسش به چنین بازیکنان باشد. باشگاه باید حواسش به خیلی چیز‌ها باشد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه گفته می‌شود ممکن است در پایان فصل از این تیم جدا شود، اظهار داشت: بعد از فینال و قهرمانی در این خصوص صحبت خواهم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار