کد خبر: 1159117
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
عضو شورای اسلامی شهر کرج
دبیر دوم و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: با خاطیان پارک بانوان کرج که باعث تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی شده است بدون اغماض برخورد شود.

مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور یکصد و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن عرض تبریک روز دختر که مقارن با ولادت حضرت معصومه(س) نامگذاری شده است، اظهارداشت: پیرو اتفاقی که در پارک بانوان به وقوع پیوسته است و بازتاب مخربی در شبکه‌های اجتماعی گذاشته است از شهرداری درخواست می شود طی بررسی‌های دقیق فیلم‌های دوربین مدار بسته پارک و فیلم های موجود را بررسی و خاطی و خاطیان را شناسایی کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: اگر به صحت موضوع رسیدید فقط برکناری مدیر خاطی کافی نیست و باید به کمیته انضباطی معرفی و برخورد شود که موضوع دیگر تکرار نشود.

قهرمانی صارم بیان کرد: اگر خاطی یا خاطیان درصدی خطا داشتند و هدف تخریب سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بوده، باید با عوامل این موضوع با کمک گرفتن از دستگاه‌های نظارتی برخورد شود.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این مسئله باعث تشویش اذهان عمومی شده، تاکید کرد: لطفا تمام زوایای اتفاق فوق بررسی و نتیجه به شورای شهر اعلام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار