کد خبر: 1159068
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
در جلسه شورای عالی ستایشگری تصمیم بر این شد تا کمیته صیانت از ستایشگری برای حمایت از مداحان و صیانت از جایگاه ستایشگری ابتدا در استان‌ها و سپس در مرکز راه‌اندازی شود.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، نشست شورای عالی ستایشگری با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مجید باباخانی، رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، منصور ارضی، غلامرضا سازگار، ولی‌الله کلامی زنجانی و ماشاءالله عابدی به عنوان اعضای اصلی برگزار شد. همچنین در این نشست عباس ریوندی مسئول مرکز ستایشگری سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، محمود ژولیده و سیدعلی قریشی هم حضور داشتند.

در این مراسم توضیحاتی درباره برگزاری دوره دوم مهرواره هوای نو ارائه شد و حاضران نکات خود را ارائه کردند.

آموزشگاه‌های مداحی و مجوزهای لازم برای آن و راه‌اندازی کمیته صیانت از ستایشگری، موضوعات دیگری بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و تصمیم بر آن شد که به افراد باسابقه عرصه آموزش مداحی و مجمع‌الذکرین‌ها مجوز رسمی داده شود و افراد جدید و تازه‌کار هم فعالیتشان مورد بررسی قرار گیرد و با رفع نقایص مجوز لازم را دریافت کنند.

کمیته صیانت از ستایشگری هم بنا شد ابتدا در استان‌ها در قالب شوراهایی تشکیل شود، سپس هر استان نماینده خود را به مرکز اعلام کند تا شورای مرکزی تشکیل شود و بتواند از مداحان و همچنین جایگاه ستایشگری حمایت داشته باشو و با تخلفات برخورد کند.

تصاویری از این نشست را مشاهده کنید:

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار