کد خبر: 1158802
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا بیانه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

... قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ (١١٩)

إِنْ تَمْسَسْكُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَإِنْ تُصِبْكُمْ سَيِّئَةٌ يَفْرَحُوا بِهَا وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا يَضُرُّكُمْ كَيْدُهُمْ شَيْئًا إِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ مُحِيطٌ(١٢٠)(آل عمران)

خبر تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا که امروز توسط رسانه ها مخابره شد، حاوی نکات امیدبخش و عبرت آمیزی است. 

علت حقیقی تحریم بسیج دانشجویی توسط دشمنان تاریخی مردم ایران، خشم و کینه ناشی از خدمات بسیج دانشجویی به انقلاب و نظام اسلامی و محرومان بوده که جای بسی خوشحالی است. 

خدماتی همچون، تبیین و تشریح سیاست‌های خصمانه دشمنان مردم ایران و سابقه تعامل آن‌ها با ایران در سه قرن گذشته، اجرای هزاران اردوی جهادی در نقاط محروم کشور، نقش آفرینی میدانی در دوران کرونا، تاسیس و توسعه ده‌ها شرکت دانش بنیان برای تامین نیازهای مردم ایران، حفاظت از استقلال فرهنگی ایرانیان و ارزش‌های تمدنی و هزاره ایران زمین در برابر هجمه بی‌سابقه ادراکی علیه کشور و ده‌ها موضوع دیگر که بسیج دانشجویی در ده های گذشته و خصوصاً یک دهه اخیر در انجام وظایف ذاتی خود در پاسداری از آرمان های عدالتخواهانه و آزادی خواهانه نظام اسلامی انجام داده است. 

اما این تحریم، توسط اتحادیه اروپا باعث خنده و تعجب شد: 

خنده از اینکه، هنگام اخذ چنین تصمیم در مخیله سیاستمداران اروپایی چه گذشته که فکر کرده‌اند تحریم اعضای بسیج دانشجویی می‌تواند ذره‌ای برای فرزندان خمینی اهمیت داشته باشد! به این جماعت بایدگفت که زهی عقل! جای خالی اندکی تفکر در هیأت حاکمه شما به شدت مشهود است. چگونه ممکن است جوانانی که برای دفاع از آرمانشان جان بر کف گرفته و در چند هزار کیلومتر بیرون از مرز‌ها با سرکوب ایادی و مزدوران شما تابلو رشادت و غیرت را برای بشریت ترسیم می‌کنند و بارها و بارها در دفاع های مقدس خود از انقلاب اسلامی در فتنه های مختلف و در مورد اخیر در حوادث مهرماه کشور از بذل جان و آبرو دریغ نکرده اند، ذره‌ای بابت تحریم‌های موهوم و جنگ کاغذی شما مشغله فکری پیدا کنند؟! تحریم های شما دولت های در حال سقوط و لبه پرتگاه، پشیزی برای سربازان روح الله ارزشی نداشته، ندارد و نخواهد داشت!

تعجب از اینکه چگونه حکمرانان غربی که بر مسند حاکمیت‌های باسابقه نشسته‌اند و سال ها کباده عقلانیت در حکمرانی کشیده اند یا لااقل ادعای آنرا کرده اند،  این گونه مشاعر خود را از دست داده اند؛ که در این هنگامه تاریخی که نظم قبلی جهان در حال زیرورو شدن است، به جای تدبیر سیاست و آینده نگری برای مردم خود در میانه طلوع قدرت‌های جدید جهانی، فارغ از اعتماد به دولت بدخواه امریکا در سیاست خارجی، بازیچه دست مزدوران بی‌مایه و فراری از وطنشان قرار گرفته و دست به چنین اقدامات بی‌اثر و مسخره ای زده اند. لابد از منظر چشم آبی های سبک مغز و وطن فروشان لندن نشین، بسیجیان ایران باید نگران بلوکه شدن حساب هایشان در بانک های سوئیس یا سفر خارجی به سواحل اروپایی باشند!

ما در بسیج دانشجویی به آن ها توصیه می‌کنیم، سعی کنید با تعقل بیشتر، آینده بهتری را برای مردم خود رقم بزنید. این تحریم سند افتخاری برای دانشجویان بسیجی ایران و سبب انگیزه ای مضاعف برای مجاهدت بیشتر آنان برای ارزش های انقلاب اسلامی است! ما به این پایداری در راه آرمان‌های انقلاب میبالیم و شما از این ناراحتی بمیرید...

وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ

شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار