کد خبر: 1158553
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
معاون حقوقی و املاک اداره کل راه وشهرسازی استان البرز اعلام کرد: سامانه الکترونیکی پنجره واحد مدیریت زمین با هدف کاهش مراجعه مردم به مسکن و شهرسازی این استان راه اندازی شد.

حسین شریفی در جمع خبرنگاران گفت: ایجـاد رضایمندی برای مردم و کـاهش مراجعـه آنان به ادارات راه وشهرسازی تابعه استان، حذف برخی موانع و بروکراسی اداری درخصوص تمام اسـتعلام های کمیسیون ماده ۱۲ و تعیین نوعیت اراضـی از مزایای راه اندازی این سامانه است.

وی ادامه داد: از این پس تمام موارد ارسالی و استعلامی دسـتگاه های اجرایی استان البرز در خصوص املاک مانند ادارات ثبت، شهرداری ها و امثال آن تحویل متقاضـیان شده و این افراد با ورود به سامانه الکترونیکی به نشانی iraniland.ir در قسمت «درگاه متقاضیان مردمی » نسـبت به ثبت نامه های مربوط به استعلام نوعیت زمین منضم به مـدارک مربوطه از جمله تصویر اسنـادمـالکیت، نقشه UTM، مدارک شناسایی مالـک یا وکیل قانونی و نیز درخصوص استعلامات هیات های رسیدگی به اسنادعادی شامل گزارش کارشناس رسمی، نقشه UTM محدوده مورد استعلام و همچنین آخرین وضعیت ثبتی از طریق این سامانه انجام خواهد شد.
شریفی گفت: متقاضیان نحوه گردشکار پاسـخ استعلام را از طریق این سامانه دریافت کنند و پاسخ پس از بررسی برابر ضوابط مربوطه به اداره استعلام کننده اعلام و ارسال و به این ترتیب امکان تسریع در پاسخگویی و رضایتمندی حداکثری ارباب رجوع و همچنین حفظ سـلامت اداری را فراهم می آورد.وی تاکید کرد: تمام اسـتعلام های تعیین نوعیت ارسالی از طریق سامانه از فردا دوشنبه یکم خردادماه امکانپذیر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار