کد خبر: 1158411
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۵

اصلاح‌طلبان نسبت به انتخابات نمک‌نشناسی می‌کنند، فقط می‌خواهند در فضای سیاسی حرفی زده باشند تا به این وسیله نظر برخی افراد را جلب کنند!
سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با آنا، در واکنش به موضع‌گیری برخی اصلاح‌طلبان نسبت به انتخابات ترکیه گفت: اصلاح‌طلبان تحلیلی که ارائه می‌دهند، ناقص است و کاملاً شرایط ترکیه را در نظر نمی‌گیرند که این کشور چه تمهیداتی را اندیشیده است تا مردم را به پای صندوق رأی آورد.
وی افزود: تمهیداتی که آن‌ها برای حضور مردم در پای صندوق رأی اندیشیده بودند، در ایران جواب نمی‌دهد و وضعیت ایران قابل مقایسه با ترکیه نیست، برای آنکه در ایران به مراتب انتخاب و مشارکت مردم آزاد است و هیچ فشاری را بر مردم وارد نمی‌کنند که مردم حتماً رأی دهند. سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید بر اینکه نیت اصلاح‌طلبان «خیر» نیست، بیان‌کرد: تحلیل‌های آن‌ها مغرضانه است و در رابطه با انتخاباتی که در ایران صورت می‌گیرد، انصاف به خرج نمی‌د‌هند. سجادی با بیان اینکه پیش از این در چند انتخابات، اصلاح‌طلبان پیروز شدند، در حالی که مجریان انتخابات از اصولگرایان بودند، اظهار کرد: آن‌ها در حال حاضر انتخابات ترکیه را برای خود الگو قرار داده‌اند، در حالی که اشکالات زیادی برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات ترکیه وجود دارد!
وی تأکید کرد: برخی از اصلاح‌طلبان می‌خواهند به هر نحوی خود را در فضای سیاسی مطرح کنند. آن‌ها نمک‌نشناسی می‌کنند، در ایران انتخابات به گونه‌ای برگزار شد که این جریان در ریاست جمهوری، مجلس و شورا‌های شهر حائز اکثریت آرا شد، فقط می‌خواهند حرفی زده باشند و مخالفت کنند تا به این وسیله نظر برخی افراد را جلب کنند و مجریان انتخابات را تحت فشار قرار دهند که به نفع آن‌ها اقداماتی انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار