کد خبر: 1157467
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
جریان غرب‌گرا باید با شنیدن جزئیات خبر گروگان‌گیری اخیر، عرق شرم بریزد و بابت ظلمی که در جریان آشوب در حق مردم و به‌خصوص ظلمی که در حق حافظان امنیت مرتکب شده است، عذرخواهی کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، در اغتشاشات سال گذشته شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دفعات از سوی حامیان آشوب مطرح شد. این طیف، جمهوری اسلامی را به نقض حقوق زنان متهم کرد. در همین راستا هجمه‌ای گسترده علیه حافظان امنیت نیز شکل گرفت.

به‌عنوان نمونه، عبدالحمید در اظهارنظری تأمل‌برانگیز گفت: «چگونه قاتل مأموری را سریع شناسایی می‌کنید، اما وقتی قاتل از مأموران باشد، پیدا نمی‌شود.»

حالا به این خبر توجه کنید: دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: افرادی که هویت آن‌ها مشخص است اقدام به گروگان‌گیری یک مادر و دختر در شهرستان بم کرده و آن‌ها را به شهرستان خاش منتقل کردند. یکی از اعضای خانواده گروگان‌گیران در زندان بم به جرم آدم‌ربایی در زندان است و آن‌ها آزادی گروگان‌ها را در مقابل آزادی زندانی خود اعلام کرده‌اند. در عملیات نجات، یکی از مأموران انتظامی شهید و یک نفر مجروح شده است.

این تنها یک نمونه از هزاران سندی است که از ایثار حافظان امنیت حکایت می‌کند. ایثاری که امنیت، آزادی و زندگی را برای عموم مردم و از جمله زنان و دختران کشورمان در پی دارد.

حالا به این ۲ نمونه توجه کنید: چندی پیش مأموران پلیس آمریکا در شهر کانزاس‌سیتی «لئونا هیل» زن سیاهپوست باردار ۲۶ ساله را تنها با این ادعا که وی مشکوک به سرقت بوده است، با ۵ گلوله به قتل می‌رسانند. این در حالی است که وی دست‌هایش را بالا برده و به ماموران حاضر در این صحنه قبل از آنکه آن‌ها شلیک کنند اعلام کرده بود که باردار است.

همچنین اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی «لندن مارکز» زنی باردار، در بازداشت پلیس شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا جان خود را از دست داد که دومین فوتی در بازداشت پلیس این شهر طی کمتر از دو ماه بود. این زن ۳۱ ساله در حالی فوت کرد که هیچ دلیلی برای فوت او و حتی دستگیری او ارائه نشد.

طبق آمار پایگاه داده ترسیم خشونت پلیس آمریکا، مأموران آمریکایی فقط ظرف هفت ماه نخست سال ۲۰۲۲ بیش از ۷۰۰ نفر را کشته‌اند. نکته قابل تأمل اینجاست که مقامات آمریکایی همزمان با اغتشاشات سال گذشته با ژست مضحک دفاع از حقوق زنان، شعار «زن، زندگی، آزادی» سر داده و «پلیس امنیت اخلاقی ایران» را در لیست تحریم قرار دادند.

جریان غرب‌گرا نیز باید با شنیدن جزئیات خبر گروگان‌گیری اخیر، عرق شرم بریزد و بابت ظلمی که در جریان آشوب در حق مردم و به‌خصوص ظلمی که در حق حافظان امنیت مرتکب شده است، عذرخواهی کند.

در اغتشاشات سال گذشته روند اتفاقات به‌گونه‌ای بود که ابتدا با تجمعات اعتراضی آغاز شد. این تجمعات اعتراضی در ادامه به آشوب و اغتشاش بدل شد. چندی بعد اشرار و اوباش مسلح به میدان آمده و شرارت‌ها افزایش‌یافته و روزبه‌روز بر خشونت اشرار افزوده شد. کار به شکنجه طلبه بسیجی وسط خیابان و پاره‌کردن گلوی مأمور پلیس و آتش‌زدن دیگر مأمور پلیس کشید. در ادامه، تروریست‌های مسلح و تجزیه‌طلب وارد معرکه شده و جنایاتی از قبیل حمله تروریستی به حرم شاه‌چراغ و آتش‌زدن منازل مردم در جوانرود و جنایت ایذه را رقم زدند. بااین‌حال جریان غرب‌گرا و امثال عبدالحمید دقیقاً هم‌صدا با جریان معاند در پله اول توقف کرده و همه موارد مذکور را «اعتراض» و عاملان این جنایت‌ها را نیز «مردم معترض» نامیده و حافظان امنیت و از جمله مأموران فراجا را آماج توهین و تهمت و فحاشی قرار دادند.

پایان پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
0
امثال عبدالحمیدو اجبارابیاریدشون تو تلویزیون وازشون بخواهید بابت ادعاهاشون دلیل بیارن
وچون حرفهاشون منطق نداره رسوا میشن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار