کد خبر: 1157114
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت همگانی شدن گفتمان جهاد و بسیج تأکید کرد و گفت: باید بستر را طوری فراهم کنیم که افراد بیشتری به بسیج سازندگی ملحق شوند تا هم خدمت‌رسانی کنند و هم خودشان ساخته شوند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در دیدار با جمعی از جهادگران بسیجی که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: بسیجیان پرچمداران سازندگی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: بسیج درخت تناوری است که دارای ثمره و میوه های گوارا و دلپذیر است و هرچه زمان می‌گذرد، بر ثمره بسیج افزوده می‌شود و سایه اش گسترده‌تر می‌شود و ریشه آن مستحکم تر می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج به دنبال تقویت ️جوانان مومن، انقلابی، معنویت گرا، ️اخلاق مدار و عدالت خواه است، عنوان کرد: بسیجی اهل اقدام و عمل و گفتمان‌سازی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به حضور بسیج در عرصه های مختلف عنوان کرد: هر کجا کاری بر زمین مانده باشد، بسیج آنجا حضور دارد، و این از هوشمندی مقام معظم رهبری است، که این خلاء را بوسیله بسیج پر کرد.

وی با بیان اینکه جز با کار انقلابی نمی‌توانیم کشور را به سامان برسانیم، گفت: هرکجا انقلابی عمل کردیم، موفق شدیم و هر کجا انقلابی عمل نشد، دچار نقص و کاستی شدیم و البته انقلابی عمل کردن هم بر پایه کار کارشناسی و علمی و هیئت های تخصصی است.

امام جمعه خرم آباد اظهارکرد: کار جهادی یعنی کاری که همان اصول اولیه و دقت لازم در کار باشد، و انتظار این است که گفتمان سازندگی بسیج، همگانی شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه باید بستر را طوری فراهم کنیم که افراد بیشتری به بسیج سازندگی ملحق شوند، هم خدمت‌رسانی کنند و هم خودشان ساخته شوند، بیان کرد:  دانایی و توانایی را از بالقوه بودن به فعلیت برسانند و خود را برای مدیریت های جامعه آماده کنند، لذا همگانی شدن این گفتمان جهاد و بسیج ضروری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار