کد خبر: 1157113
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
عبدالکریم میراسدی
اصولگرا باشی ،اصلاح طلب باشی ویا لائیک فرقی نمی کند برکدام مسلک و مرام باشی وقتی بنا را بر بی انصافی وبی حیایی گذاشته باشی؟!

اختصاصی جوان آنلاین: انصاف وحیا را که قورت داده باشی حتی اگردر نظام مسئولیت داشته باشی درعین حال که حقوق بگیر نظام هستی وبرسفره انقلاب ارتزاق می کنی می توان نقشی پر رنگ تراز اپوزسیون ومعاندین علیه انقلاب اسلامی بازی کرد؟!

آری! اما اگر ذره ای انصاف وحیا درته دلت باقی مانده باشد حتی اگر از مهاجرانی باشی که در لندن اتراق کرده ای طرف حق وحقیقت می ایستی! وبهترین وشیواترین جمله را برای پاک زیستن رهبری از دل برزبان جاری می سازی؟!

«به عنوان منتقد اقرار می کنم که یک نقطه خاکستری در زندگی اقتصادی آیت الله خامنه ای و خاندانش نیست»

فرقی نمی کند اگر ذره ای انصاف ومروت ته دلت ودرضمیرت باقی مانده باشد، وزیردربارپهلوی هم که باشی یا زاهدی درصومعه ومسجد ازحقانیت شهید حاج قاسم سلیمانی دفاع جانانه می کنی!

«اردشیرزاهدی وزیرخارجه دربارپهلوی: من به سردار سلیمانی افتخار کرده و خواهم کرد؛ او خون خود را برای مملکتش داد.»

مروت وانصاف که نباشد می توانی وزیرخارجه دولت جمهوری اسلامی باشی وبا چینش جملات ظریف کنارهم حاج قاسم سلیمانی را متهم کنید به اینکه دیپلماسی را هزینه میدان کرده است؟!

فرقی نمی کند که از کدام قماش هستید.فقط کافی است انصاف وحیا را ببوسید و بگذارید کنار؟!

آری!

وقتی انصاف و مردانگی را به خاطرپست ومقام ومال اندوزی کناربگذارید، فرقی نمی کند که پیشه ات چه باشد در محضر خدا ومردم بازنده ای.

حیا که از وجود آدمی رخت بر بندد فرقی نمی کند وقتی که فرزندت ،برادرت ویا برادرت حق و حقوق مردم وبیت المال را بالا کشیدند، طرف حق ومردم را رها کنید و طرف فرزند وبرادرت را بگیرید!

انصاف که از دل آدمی کوچ کند فرقی نمی کند فرزندت ویا فرزندانتان درکشورهای غربی با پول های بادآورده و البته چپاول شده ازکیسه بیت المال با برهنگان اجنبی در خیابان های لندن و پاریس و تورنتو پرسه بزنند و خودتان در داخل کشور به زمین و زمان ایراد بگیرید و سجاده آب بکشید.

وقتی انصاف وحیا را کناربگذاری فرقی نمی کند که منجلاب اقتصادی دولت های قبلی را یکجا وتمام به دولت آقای رئیسی نسبت بدهید وخود را نزد مردم مبرا و بی گناه جا بزنید!
انصاف وحیا که نباشد فرقی نمی کند که چهل سال مدیر ارشد نظام و در پست های کلیدی این کشور بوده باشید وخود را از وضعیت بغرنجی که برای معیشت امروزمردم بوجود آورده ای مبرا بدانید ومردم را نا آگاه فرض کنید؟!

وقتی وجدان و انصاف را کنار بگذارید می شود نظام را متهم به یکدست سازی ساختار سیاسی کشور کرد.

وقتی حیا نداشته باشی می توان رای مردم را نادیده گرفت وانتخابات را مهندسی شده و فرمایشی دانست.

وقتی دوروئی ونفاق بروجدان درون غلبه کند می توان خود را نخست وزیر امام(ره) جا زد اما سرسخت ترین دشمن آرمان های امام و انقلاب باشی!

حیا که نداشته باشی می توانید درعین حال که بر سر سفر انقلاب نشسته اید ومنصوب رهبری انقلاب در پست های کلیدی نظام بوده وهستید به انقلاب و نظام جفتک بیندازید و نظام را به دیکتاتوری متهم کنید؟!

حیا که نباشد می توانید خود و فرزندانتان با پول های چپاول شده از بیت المال در شمال تهران در منازل آنچنانی زندگی کنید وبه مردم ولایتمدار که علیرغم اینکه در فقر مطلق زندگی می کنند وهمواره پای این نظام و انقلاب بوده وهستند لقب بی فرهنگ ودهاتی بدهید.که البته ما افتخار می کنیم که ریشه دهاتی داریم.

جوانمردی وانصاف که نباشد فرقی نمی کند که قبلاً خود را اصولگرا جا زده باشب ولی اکنون پای خود را هماهنگ با دشمن برگردن مدافعین انقلاب وارزش ها بفشارید.

همانگونه که درابتدای سخن گفته شد

ترسم از ترکان تیراندازنیست

طعنه ی تیرآورانم می کُشد

آری ترس ما ازدشمن نیست!

ترس ما از این خیل عظیم لشگرخودی های بیخود است که هرازچندگاهی با طعنه ونیش وکنایه نظام و انقلاب را هدف اتهامات ناروا وکذب قرار می دهند.

ترس ما اززالوصفتان نفوذی است که درلباس دین واصول واصلاح وانقلابی گری شکم هایشان از لقمه حرام فربه شده و سرمست از زندگی اشرافی خود زندگی و معیشت مردم را به گروگان گرفته اند وتمام مصائب ومشکلات چهاردهه مدیریت ضعیف خود را درنهایت بی انصافی متوجه دولتی می دانند که تنها دوسال است سکان مدیریتی کشور را در دست دارد.

به آنانکه بیش از چهار دهه درعالی ترین پست های مدیریتی کشورحکمرانی کرده اند ونمره مردودی در کارنامه شان ثبت شده هشدارمی دهیم که شانسی برای شرکت مجدد درآزمون وکالت ملت را ندارید واگرخیال می کنید با بکارگیری واژه های فلسفی ومتهم کردن نظام به یکدست سازی می توانید دوباره به صحنه سیاسی کشور برگردید آب در هاون می کوبید.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار