کد خبر: 1157085
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
اخبار ضد و نقیضی درباره احتمال اجرایی شدن توافق آتش بس در غزه از ساعت ۲۲ امشب به وقت فلسطین مخابره می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، برخی رسانه‌های خبری گزارش دادند دو طرف مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی بر سر اجرای آتش بس در غزه به توافق رسیدند که ممکن است از ساعت ۲۲ به وقت محلی اجرایی شود.

به گزارش تلویزیون دولتی مصر، این خبر در حالی منتشر شده که داوود شهاب، سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین هر گونه آتش بس با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرده و گفته که «موافقت با جهاد اسلامی با طرح پیشنهادی برای آتش بس در غزه صحت ندارد و مذاکرات ادامه دارد».

وی تصریح کرد: آنچه که در رسانه‌ها در مورد دستیابی به توافق آتش بس مطرح می‌شود، تلاشی ناموفق برای تحت شعاع قرار دادن مواضع مقاومت فلسطین در مقابله با حملات صهیونیست‌ها است.

شبکه تلویزیونی الجزیره، اما در خبری اعلام کرد دو طرف مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی برای اجرای توافق آتش بس به نتیجه رسیده اند و قرار است از ساعت ۲۲ امشب آن را اجرایی کنند.

خبرگزاری فلسطین قدس به نقل از یکی از رهبران جهاد اسلامی که نامی از او برده نشده، اعلام کرد که توافق برای آرام‌سازی اوضاع و توقف درگیری‌ها حاصل شده و هیئت این جنبش در قاهره اعلام کرده که این توافق از ساعت ۱۰ امشب به وقت فلسطین اجرایی خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) اعلام کرد، گروه‌های فلسطینی تاکنون یک هزار و ۲۳۴ موشک از غزه به سوی اهداف اسرائیلی شلیک کرده اند و ارتش این رژیم نیز از ابتدای تحولات اخیر تاکنون به ۳۷۱ هدف در غزه حمله کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار