کد خبر: 1156098
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
رئیس دفتر سیاسی «حماس»، ضمن «خائنانه» خواندن حملات رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه، تاکید کرد که به شهادت رساندن فرماندهان این جنبش امنیت رژیم اشغالگر را تامین نخواهد کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی «حماس» امروز (سه‌شنبه، ۹می) در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان این جنبش تاکید کرد: ترور رهبران ما با یک عملیات خائنانه امنیت را برای رژیم اشغالگر به ارمغان نخواهد آورد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه مقاومت، به تنهایی نحوه پاسخ دردناک به دشمن خیانتکار را تعیین می‌کند، افزود: ترور رهبران ما، مقاومت بیشتری را به همراه خواهد داشت؛ دشمن در برآوردهای خود اشتباه کرد و تاوان جنایتش را خواهد داد.

پیش از او، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه جنایت بامداد اشغالگران، علیه کل ملت فلسطین بوده، مسئولیت کامل این جنایت فجیع و عواقب خطرناک آن را بر عهده رژیم صهیونیستی گذاشته و درباره بهای سنگین آن هشدار داد.

بامداد امروز منابع خبری فلسطینی با گزارش حداقل ۱۰ حمله هوایی سراسر نوار غزه، خبر دادند که مواضع جهاد اسلامی در شهرهای رفح، غزه و خان‌یونس بار دیگر هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند. ساعاتی بعد، به شهادت رسیدن چند فرمانده سرایا القدس، شاخصه نظامی حماس و برخی اعضای خانواده‌های آن‌ها تایید شد.

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «جهاد شاکر الغنام» دبیر شورای نظامی سرایا القدس، «خلیل صلاح البهتینی»، عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه شمال سرایا القدس و «طارق محمد عزالدین» از رهبران عملیات‌های نظامی سرایا القدس در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار