کد خبر: 1155610
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
سرپرست شهرداری منطقه 4 خبر داد
سرپرست شهرداری منطقه۴ گفت: ۳۲ هزار تبعه خارجی دارای کارت اقامت در این منطقه حضور دارند‌

"محسن نعیمی مقدم" در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: منطقه چهار واقع در شمال شرق مشهد دارای سه ناحیه و ۱۱ محله است همچنین این منطقه پذیرای ۳۲ هزار تبعه خارجی دارای کارت اقامت است.

وی افزود: دو هزار و ۶۰۷ هکتار حریم در سطح منطقه وجود دارد که سیاست ما حفظ وضع موجود حریم است و ۳۰۰ هکتار اراضی موجود نیز ظرفیت خوبی برای انتقال مشاغل و کارگاه های صنعتی دارد.

سرپرست شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: برگزاری جشنواره بین المللی غذا و اولین نشست فصلی اعضای شورای اجتماعی محلات نمونه‌هایی از اقدامات فرهنگی اخیر در منطقه است.

نعیمی‌مقدم ادامه داد: در زمینه بهبود و بهسازی مساجد سال گذشته ۴۴ میلیارد تومان و امسال برای هر محله سه میلیارد تومان اختصاص یافته است؛ همچنین در پویش مشهد مهربان امسال ۴٣٢٢ نفر شرکت کردند.

وی گفت: ۷۰ درصد ساخت و سازهای منطقه شامل پروژه بازآفرینی هستند در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز هماهنگی خوبی با دادستانی شده و تاکنون ۵۰ مورد برش اسکلت و ۱۰۰ مورد نگهداری وضع موجود انجام شده است؛ در طرح جدید تفصیلی امتیازاتی برای بافت های موجود درنظر گرفته شده است.

"سید ناصر نعمتی" رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد امروز در نشست خبری روایت شهر، اظهار کرد: روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه، بیستمین نمایشگاه گل و گیاه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود که این رویداد به دلیل جذابیت و علاقه‌مندی شهروندان جزو نمایشگاه‌هایی است که با استقبال عمومی مواجه می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه امسال به مدت پنج روز از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۱۶ الی ۲۲ دایر بوده و شهروندان می توانند جهت بازدید به نمایشگاه بین‌المللی مراجعه کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت:در این نمایشگاه غرفه‌ها به موضوعاتی مانند گل‌های آپارتمانی و زینتی، گل های بیرونی، گلدان‌ها، ادوات باغبانی، تجهیرات پارکی و باغ‌های متحرک اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در ذیل این نمایشگاه سه نشست تخصصی با موضوعات مدیریت هوشمند یکپارچه فضای سبز، کشاورزی شهری در چارچوب گلخانه‌های کوچک مقیاس و اقتصاد فضای سبز برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار