کد خبر: 1155211
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
دختر مربی سابق تیم ملی والیبال ایران در صربستان قربانی حادثه هولناک شد.

به گزارش  جوان آنلاین به نقل از فارس، سایت «gsp.ro» صربستان خبر داد صبح روز چهارشنبه یک دانش آموز ۱۴ ساله حمله تکان دهنده ای را در یک مدرسه خصوصی در بلگراد انجام داد. او با یک تپانچه ۹ میلی متری ۹ نفر را کشت. او به نگهبان شلیک کرد، سپس وارد کلاس شد و شروع به تیراندازی کرد.

دختر مربی پیشین تیم ملی والیبال کشته شد +عکس

یکی از قربانیان این حمله هولناک، دختر دراگان کوبیلسکی، مربی کنونی SCM Zalău و سابق تیم ملی والیبال ایران است. دراگان کوبیلسکی نیز بسیار متاثر به مدرسه آمد، این مربی والیبال زانو زد و برای دخترش گریه کرد. همسرش را نیز او را همراهی می‌کرد او نیز به خاطر از دست دادن کودک بسیار داغدار بود.

دختر مربی پیشین تیم ملی والیبال کشته شد +عکس

دراگان کوبیلسکی متولد ۹ آگوست ۱۹۷۱ بازیکن سابق تیم ملی والیبال صربستان است. او در تیم های پارتیزان بلگراد (۱۹۹۴-۱۹۹۷)، رن (فرانسه، ۱۹۹۷-۲۰۰۱)، بودونست پودگوریکا (مونته نگرو، ۲۰۰۱-۲۰۰۳)، جی اف سی آژاکسیو (فرانسه، ۲۰۰۳-۲۰۰۴، ۲۰۰۶-۲۰۰۸)، بازی کرد. او از سال ۲۰۰۸ مربیگری را آغاز کرد. او تیم هایی از صربستان، از جمله دو تیم رقیب پارتیزان و ستاره سرخ بلگراد، و همچنین یک باشگاه اسلوونیایی، والی لیوبلیانا را مربیگری کرد. در آگوست ۲۰۲۲، او وارد زالائو شد. دو قهرمانی در صربستان با ستاره سرخ (۲۰۱۵، ۲۰۱۶)، او همچنین مربی دوم تیم ملی صربستان بود.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار