کد خبر: 1154933
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانشگاه فرهنگیان دارای ظرفیت بالایی در حوزه تخصصی و علمی مربوط به تالیف کتاب‌های درسی و محتوای اثربخش آموزشی است و می‌تواند به این حوزه ورود کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی لطیفی چهارشنبه در آیین تجلیل از دانشجو معلمان استان خوزستان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در اهواز بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان نقشی مهمی در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت دارد و همراهی این نهاد با آموزش و پرورش می‌تواند باعث تحقق اهداف و برنامه‌های سند تحول بنیادین شود.

وی گفت: معلم در عرصه پیشرفت جامعه مهمترین نقش را دارد و بهترین مکان برای تربیت نیروی دانشگاه فرهنگیان است.

در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان افزود: سفر رییس جمهور به خوزستان برای دانشگاه فرهنگیان دستاورد‌های فراوانی داشته که از جمله آن تصویب اعتبار لازم برای راه اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان است.

مسعود صالحی با بیان اینکه این اعتبار به زودی ابلاغ خواهد شد اظهارکرد: با این اقدام گام مهمی برای رفع چالش‌های این دانشگاه در بخش فضای آموزشی برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به تحصیل بیش از ۶ هزار دانشجو معلم در مراکز تربیت معلم استان خوزستان افزود: در استان ۶ مرکز تربیت معلم کددار و ۶ مرکز مهارت آموز فعال وجود دارد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان افزود: یکی از اولویت‌های مجموعه دانشگاه فرهنگیان توسعه کمی و کیفی این مراکز است.

۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه به نام هفته معلم نامگذاری شده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر خود به خوزستان با امام جمعه اهواز، جمعی از معلمان استان و دانشجو معلمان دیدار و گفتگو کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار