کد خبر: 1153829
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
رئیس شورای شهر گلستان :
رئیس شورای اسلامی شهر گلستان گفت: در سال گذشته، مجموعه مدیریت شهری گلستان با همدلی و تلاش شبانه روزی توانست برای اولین بار بدون خام فروشی املاک، قسمت اعظم بودجه ۸۰۰ میلیاردی خود را تحقق بخشیده و پروژه های شاخص و ماندگاری را احداث کند.
بهاره عشقی صابر

رقیه ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شهر گلستان، در مصاحبه ای اختصاصی، ضمن تشریح اقدامات و عملکرد مدیریت شهری در سال 1401، مهم ترین برنامه های مدیریت شهری در سال جدید را برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گلستان بیان کرد: در سال گذشته، مجموعه مدیریت شهری گلستان با همدلی و تلاش شبانه روزی توانست برای اولین بار بدون خام فروشی املاک، قسمت اعظم بودجه ۸۰۰ میلیاردی خود را تحقق بخشیده و پروژه های شاخص و ماندگاری را احداث نماید، البته حوادث  اخیر کشور  باعث ممانعت جذب ۲۴۰ میلیاردی  سرمایه گذاری گردید.

خانم ابراهیمی افزود: برای سال جدید نیز، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته ایم که ۶۱ درصد آن در بخش عمران هزینه خواهد شد که تکمیل پروژه های سال قبل و احداث چند پروژه شاخص از جمله مجموعه ورزشی ۲۰ هزارمتری در پارک جنگلی ریه از مهم‌ترین سر فصل های این بودجه است.

وی تاکیدکرد: در سال گذشته، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری توانست در تکمیل پروژه های ناتمام  از جمله؛ استخر قلعه میر و زورخانه خود را موفق نشان دهد و تنها مورد باقی مانده از پروژه های گذشته، تکمیل جایگاه CNG است که تا چند ماه آینده این پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس پارلمان شهری گلستان با اشاره به پرونده های بلاتکلیف ادامه داد: مدیریت شهری در سال گذشته موفق به رفع مشکلات فاز ۲  تعاونی مسکن شهرداری شد و فاز ۳  نیز مراحل نهایی خود را می گذراند. همچنین مشکلات چندین ساله شرکت صادرات تمیز در مرحله بررسی و اقدامات کارشناسی است که از اقدامات مهم شورای اسلامی در دوره ی ششم می باشد.

  ابراهیمی در تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: اجرای سامان سرا یکی از پروژه هایی است که به دو بخش درمان و مهارت آموزی جهت ایجاد اشتغال معتادین متجاهر اختصاص خواهد یافت که از این حیث در کشور کم نظیر خواهد بود تا نقش مهمی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی ایفا خواهد کرد. تمام سعی ما این است این پروژه تا پایان تابستان در دو بخش درمانی و کارگاهی آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز گردد.

اقدامات مدیریت شهری در کاهش ترافیک از دیگر مواردی بود که رئیس شورای اسلامی شهر گلستان به آن اشاره کرد و گفت: بازگشایی ۵ گره ترافیکی و تملک ملک های معارض در این مناطق یکی از اقدامات چشمگیری بود که مدیریت شهری موفق به انجام این کار شد. بازگشایی ۴ معبر نیز در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری گلستان در سال جدید قرار دارد.

خانم ابراهیمی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر گلستان برای اولین بار با رویکرد ثبات مدیریتی و اعتماد و حمایت از  شهردار، از اتلاف زمان برای خدمت رسانی به شهر و شهروندان عزیز شهر گلستان پیشگیری کرد که شاهد توسعه عمرانی، افزایش سرانه های ورزشی و فرهنگی در این شهر هستیم

وی در خصوص پروژه پل غیر هم سطح ورودی شهرستان گفت: مدیریت شهری گلستان در انجام پروژه ها دید منطقه ای نداشته و همیشه صلاح شهرستان را مدنظر قرار داده است و در مورد این طرح مشروط به اینکه این پروژه کارشناسی شده، عملیاتی  و تضمین به انجام نهایی باشد، مشارکت خواهد کرد در غیر این صورت و عدم نظر کارشناسی مداخله ای انجام نخواهیم داد.

ریاست شورای شهر گلستان در پایان ضمن تشکر از صبوری و اعتماد مردم شریف وشایسته ی  این شهر به مجموعه شورا و شهرداری گلستان بیان کرد: از تمام مسئولین شهرستانی از جمله فرماندار محترم، دستگاه های امنیتی و نظارتی، فرمانده محترم سپاه، امام جمعه محترم، نیروی انتظامی، بخشدار محترم  و... که دغدغه مندانه در راستای پیگیری و تحقق امور رفاهی شهروندان  گلستان در کنار منتخبین مردم بوده و هستند کمال تشکر را داشته و آرزوی سربلندی هر چه بیشتر  برای این نظام مقدس و بویژه مردم شریف و شایسته شهر گلستان را از خداوند منان خواستارم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر