کد خبر: 1150937
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار شهرها و بخش‎های مختلف سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس را با شکوه‌تر از سال‌‎های گذشته برگزار کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار شهرها و بخش‎های مختلف سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس را با شکوه‌تر از سال‎های گذشته برگزار کردند.

مردم روزه‌دار سیستان و بلوچستان با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف که "مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا" و "فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم" راهپیمایی خود را آغاز کردند.

در میان راهپیمایی کنندگان، زنان مسلمان در حالی که فرزندان خردسال خود را در آغوش گرفته‌اند به خیابان آمده‌اند تا به فرمان رهبر راحل خویش گوش فرا داده و به دشمنان اثبات کنند که چراغ حمایت از مردم فلسطین هرگز در ایران خاموش نخواهد شد و هر ساله با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می‌شود تا سرانجام نصرت الهی مسلمانان دنیا را فرا گیرد و ظلم و ستم برای همیشه به دیار نیستی و فنا کشانده شود.

 

دانشجویان، اساتید، فرهنگیان، کارکنان دولتی، دانش‌آموزان، جامعه ورزشی، کسبه، بازاریان و اقشار مختلف مردم امروز در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌اند تا دین اسلامی و معنوی خود را نسبت به هم کیشان و مسلمانان ادا کنند.

امروز استان سیستان و بلوچستان سراسر شور، شوق و بیداری است، امروز خیابان‌ها مملو از جمعیت است، آسمان استان ازدحام جمعیت را با لطافت خود نمایان‌تر کرده است.

 

چه کسی می‌تواند این همه حماسه و غرور را مخفی کند، ایران سراسر شور است، ایران سراسر اتحاد و همبستگی است و این انسجام و یکدلی در استانی مانند سیستان و بلوچستان بیشتر نمود پیدا کرده است.

حضور برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر نشان از اعتماد و ایمان راسخ آنها به اسلام است، نشان از وحدت چندین ساله آنها دارد که چون دانه‌های فولادین زنجیر بهم چسبیده‌اند و هرگز تفرقه و توطئه دشمنان داخلی و خارجی این زنجیر را نمی‌تواند پاره کند.

 

روز قدس، روز بیداری مردم مسلمان جهان علیه استکبار و ایادی وابسته‌اش به ویژه اسرائیل غاصب است که مردم روزه‌دار با حضور و مشارکت در این روز، خشم و انزجار خود را به دشمنان نشان داده و دفاع از حقوق مردم فلسطین را فریاد می‌کشند.

اسرائیل غاصب باید بداند که امت اسلامی و به ویژه مردم ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و تا نابودی صهیونیست همواره با مردم فلسطین همگام است.

 

حضور هزاران نفر از مردم اعم از شیعه و سنی بیانگر اعتقاد راسخ آنها به ولایت فقیه و اسلام است و آنان با حضور حماسی خود نشان دادند که مدافع حقوق مظلومان جهان بوده و از این مسیر عقب نشینی نخواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار