کد خبر: 1148391
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از بسیج، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«۱۲فروردین، فقط روز عید مردم ایران نیست، بلکه عید همه کسانی می‌تواند باشد که مسلمانند.» مقام معظم رهبری

روز ۱۲ فروردین، روز «نظام جمهوری اسلامی» به قطع یکی از روز‌های بزرگ، شیرین و تاریخی ایران اسلامی است که در آن مردم با رای بیش از ۹۸ درصدی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی، با پی ریزی پایه‌های جمهوریت نظام در کنار اسلامیت، نظام جمهوری اسلامی را شکل دادند و مدل مردم سالاری دینی را به جهانیان عرضه کردند.

در این روز مبارک، ملت ایران با لبیک به ندای امام و مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره) پایه‌های نظام اسلامی را تثبیت کردند و به ثمر رسیدن مبارزات انقلابی خود ضد نظام منحوس پهلوی و تحقق شعار و آرمان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را جشن گرفتند.

جمهوری اسلامی ایران در چند دهه گذشته با توکل به خدای متعال و یاری گرفتن از امداد‌های الهی و با پشتیبانی و حضور ملت، از بحران‌های مختلف از جمله جنگ، ترور، ناامنی و تحریم‌ها عبور کرده است و همچنین جنگ ترکیبی – شناختی را که در پاییز گذشته شاهد آن بود، با سلامتی و اقتدار پشت سر گذاشت و موجب روسیاهی دشمنانش شد.

سازمان بسیج مستضعفین تأکید می‌کند امسال با تلاشی مضاعف در جبهه‌های مختلف از جمله جبهه سازندگی و رفع محرومیت، کمک به مردمی سازی اقتصاد در خدمت ملت بزرگ ایران خواهد بود و با گسترش جهاد تبیین و خدمت گذاری بیشتر و با کمک به رفع مشکلات موجود و همچنین اعتلای بیش از پیش در مسیر خود، به تحقق تمدن نوین اسلامی مدد خواهد رساند.

سازمان بسیج مستضعفین

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار