کد خبر: 1148198
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: برای احقاق حقوق مردم در مقابله با کم‌فروشی‌ها و سارقان کیفیت و کاهلان ایمنی مردم کوتاه نمی‌آییم، به‌طوری‌که رضایتمندی عمومی ملاک ابقاء یا حذف مدیران در سال جدید قرار گرفته است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، "سید مهدی اسلام‌پناه  افزود: همه ‌خدمات مدیران سازمان ملی استاندارد ایران باید به امید افزایی بین مردم منتج شود، زیرا این مهم همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به رویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد ایران از ابتدای دولت مردمی سیزدهم، گفت: با استقرار مدیران جهادی در همه‌ بخش‌های سازمان و نوآوری در شیوه‌ها، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها، رویکرد تحولی را در نظام استانداردسازی و تایید صلاحیت کشور ایجاد کردیم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران، خلاقیت و نوآوری را اساس حرکت به سمت مدیریت تحول برشمرد و اظهار داشت: باید با سرعت بخشیدن به تولید علم و بهره‌گیری از اندیشه‌های کاربردی، فرامین رهبر معظم انقلاب و مطالبه رییس دولت مردمی را به نحوی شایسته و در شأن ملت سرافراز ایران محقق کنیم.
اسلام پناه با اشاره به عقب‌ماندگی‌ تاریخی در این سازمان، یادآور شد: باید با تلاشی مضاعف و استفاده از فرصت‌های موجود این کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها که ناشی از غفلت مسوولان در دهه‌های اخیر بوده جبران شود که در رویکرد جدید به صورت جهادی توانستیم در راستای حفظ ایمنی و سلامت جامعه گام های موثری برداریم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با تبیین برنامه‌های این سازمان، اظهار داشت: هرچند قدم‌های خوبی به‌ویژه در بخش خدمات برداشته شده است، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

رضایتمندی عمومی، ملاک ابقاء یا حذف مدیران در سال جدید
وی با بیان اینکه مدیران و مسوولان سازمان ملی استاندارد ایران باید قدرت ایجاد تحول را در مجموعه تحت مدیریت خود داشته باشند، تاکید کرد: مدیران این سازمان در اقصی نقاط کشور باید ضمن مراقبت از رعایت استانداردها در تولید یا ارائه خدمات در جهت حفظ ایمنی، سلامت و بهداشت عمومی تلاش کنند تا در این مسیر غفلتی انجام نشود.
اسلام پناه، با اشاره به اجرای دستور رییس‌جمهوری بر مقابله با کم فروشی‌ها، گفت: در این ایام نظارت ویژه و تلاش بیشتری در حوزه‌های مختلف، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای خدمت‌رسانی بهتر به ملت بزرگ ایران هدف‌گذاری شد.
وی با بیان اینکه گزارش روزانه معاونان، روسای مراکز و مدیران کل استاندارد استان‌ها را حسب دستور رییس‌جمهوری شخصا رصد می کنم، یادآور شد: برای احقاق حقوق مردم در مقابله با کم فروشی‌ها و سارقان کیفیت و کاهلان ایمنی مردم کوتاه نمی‌آییم، به‌طوری‌که رضایتمندی عمومی ملاک ابقاء یا حذف مدیران در سال جدید قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار