کد خبر: 1148034
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
دبیر شورای امنیت روسیه درباره توان تسلیحاتی این کشور تاکید کرد: روسیه سلاح‌هایی منحصربه فرد و پیشرفته برای از بین بردن دشمنان خود از جمله آمریکا را در اختیار دارد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، نیکولای پاتروشف در مصاحبه با «روزنامه روسیه» گفت: روسیه صبور است و با برتری نظامی خود هراس ایجاد نمی‌کند، اما در صورت تهدید موجودیت کشور، سلاح‌های پیشرفته و منحصر به فردی در اختیار دارد که قابلیت نابودی هر دشمنی از جمله آمریکا را دارا است.

وی تاکید کرد:دیدگاه سیاستمداران آمریکایی مبنی بر اینکه مسکو قادر نخواهد بود در صورت حمله هسته‌ای پیشگیرانه آمریکا پاسخ دهد، «کوته بینانه و خطرناک» است.

مقام ارشد امنیتی روسیه همچنین خاطرنشان کرد: مسکو در حال حاضر نه تنها قادر است از ثبات داخلی حمایت کند، بلکه می‌تواند امنیت کشور را نیز در برابر تهدیدات خارجی تامین کند.

به گفته پاتروشف، روسیه اقتصاد خود را از دنیا جدا نخواهد کرد و این کشور انسجام اقتصادی را با کشور‌های مستقل حفظ خواهد کرد..

او با اشاره به شکست تحریم‌های غرب علیه روسیه تصریح کرد: غرب در مورد سقوط اقتصادی روسیه و رشد اعتراض‌ها در نتیجه تحریم‌ها، اشتباه بزرگی را مرتکب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار