کد خبر: 1147738
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه جاده چالوس از ساعت ۷ صبح امروز به علت انجام عملیات ایمن سازی بسته شده است، گفت: بر این اساس آزاد راه تهران - شمال نیز بسته است و مسیر جایگزین آن جاده فیروزکوه است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: جاده چالوس از ساعت ۷ صبح امروز به علت انجام عملیات ایمن سازی و جلوگیری از ریزش سنگ در هر دو مسیر بسته شده است. بر این اساس هم آزادراه تهران - شمال و هم جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب بسته است.

وی با بیان اینکه احتمالا این عملیات ایمن سازی تا بعد از ظهر طول می‌کشد و مسیر جایگزین آن جاده فیروزکوه است، افزود: در جاده هراز هم امروز با شروع موج سفر‌های رفت در نیمه دوم نوروز در مسیر جنوب به شمال تراکم سنگینی ایجاد شده است و به صورت موقت و چند ساعته از رودهن تا آمل یک طرفه اعمال شده است. این حجم ترافیک که تخلیه شود مجددا این مسیر به حالت عادی باز می‌گردد.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در حال حاضر محدوده جاده‌ای فیروزکوه وضعیت مناسب را دارا است، اما در قسمت‌هایی از آزادراه قزوین - رشت در ورودی به شهر‌های منجیل و رودبار بار سنگین به چشم می‌خورد.

شیرانی همچنین در بخش دیگر سخنان خود درباره وضعیت جوی جاده‌ها، توضیح داد: جاده‌ها امروز وضعیت پایداری دارند و مشکلی از لحاظ وضعیت جوی و بارندگی گزارش نشده است. ولی هشدار سازمان هواشناسی با سطح زرد و نارنجی برای فردا و پس فردا را دریافت کردیم که بر این اساس در قسمت‌هایی از استان‌های کشور بارندگی و وزش باد شدید را داریم. بارندگی باعث لغزندگی سطح محور‌ها می‌شود و افرادی که در سفر هستند باید احتیاط بیشتری را داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود افزود: استان‌های جنوبی و جنوب شرقی نیز که با وزش باد شدید مواجه می‌شوند؛ احتمالا پدیده گرد و خاک منجر به کاهش میدان دیدشان خواهد شد و از این رو باید احتیاط بیشتری را داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار