کد خبر: 1147659
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
خبرنگاری که شب گذشته تلاش کرد از امیر قلعه نویی جمله‌ای علیه سردار آزمون بگیرد، در کار خود ناموفق ماند. 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از "ورزش سه"، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست مطبوعاتی لحظات متفاوتی را پشت سر گذاشت. او که آماده بود بعد از نمایش خوب ایران مقابل حریف با انرژی مثبتی از سوی خبرنگاران مواجه شود، ناگهان با این سوال از طرف یکی از آن‌ها روبرو شد که چه پیامی برای مخالفانش دارد؛ موضوعی که باعث شد که قلعه‌نویی کمی از خونسردی خود فاصله بگیرد و جمله‌ای به زبان بیاورد که نحوه بیان آن خیلی هم جالب نبود.

با این حال قلعه‌نویی در ادامه گفتگو چند باری به صحبت اولیه اش بازگشت و تلاش کرد که این پیام را به همه برساند که مشکلی با مخالفت‌ها و انتقادات ندارد، اما انتظار دارد که این‌ها در بستری از منطق بیان شود.

اما یکی از مهمترین سوال‌ها از قلعه نوعی درباره سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بود که در این اردو حضور ندارد. روز قبل از بازی با روسیه تصاویری از سردار آزمون در حال والیبال بازی کردن منتشر شد که می‌توانست واکنش برانگیز باشد، اما امیر قلعه نویی حداقل در کنفرانس مطبوعاتی کاملاً با خونسردی با این مسئله برخورد کرد و طوری حرف نزد که انگار نسبت به سردار موضع تندی دارد.

قلعه‌نویی از خبرنگاران درخواست کرد که درباره بازیکنانی که در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستند و با قلبشان برای ایران بازی کردند صحبت کنند و نه درباره افراد خارج از فهرست. او همچنین در جایی هم گفت که می‌دانم سردار هم دلش برای ایران می‌تپد و به حضور در اردوی تیم ملی علاقه دارد.

جالب این که قلعه‌نویی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در واکنش به سوال یک خبرنگار که درباره غیبت لژیونر‌های روسیه پرسید، تاکید کرد که ما هم بعضی لژیونر های‌مان را در اختیار نداشتیم که منظورش سردار، ستاره باشگاه بایرلورکوزن و تیم ملی بود.

خبرنگاران روسی نیز در پایان مصاحبه سراغ سردار آزمون را از خبرنگاران ایرانی گرفت و وقتی متوجه حضور او در مسابقات والیبال شدند به سرعت به دنبال مخابره این خبر در وب‌سایت‌های خود بودند که نشان می‌داد این بازیکن چقدر برای خبرنگاران روسی اهمیت و شهرت دارد. البته گمان آن‌ها به برخی مسائل خانوادگی بود که سردار به خاطر آن‌ها در اردوی تیم ملی حضور پیدا نکرده بود و از همین جهت مثل خبرنگاران ایرانی انتشار ویدئویی از حضور او در سالن والیبال برای آن‌ها نیز تعجب‌برانگیز به نظر می‌رسید.

این سوالی بود که از مهدی طارمی هم بعد از بازی پرسیده شد، اما زوج آزمون و همبازی او در چند سال اخیر با کلمات سیاستمدارانه سعی کرد پشت ستاره تیم ملی دربیاید.

مهدی طارمی روز گذشته در غیاب زوج همیشگی خود در تیم ملی یعنی سردار آزمون به میدان رفت و تک گل تیم ملی را مقابل روسیه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در بازی روز گذشته تیم ملی از زوج مهدی طارمی و شهریار مغانلو در خط حمله استفاده کرد. بازیکن ۲۸ ساله سپاهان با انگیزه بسیار بالا بخشی از پرس تیمی شدید تیم ملی فوتبال ایران مقابل روسیه را اجرا کرد. چیزی که ایران در نمایش‌های بعدی خود نیز حتماً به آن نیازمند است و حتماً اگر قرار است یکی از مهاجمانش کمتر بدود دیگری باید با تمام وجود به زمین برود و این مسئله‌ای است که ادامه حضور مغانلو در تیم ملی را نوید می‌دهد، اما خب سردار هم بازیکنی با قابلیت‌های استثنایی است که در فوتبال ایران یک مهره غیرقابل کنار گذاشته شدن به حساب می‌آید و نمی‌شود از او چشم پوشی کرد.

آن چیزی که درباره عدم حضور آزمون در تیم ملی مشخص است، اتفاقات در پیش خواهد بود و اگرچه قلعه نویی نسبت به عدم حضور آزمون در اردوی تیم ملی واکنش خاصی نشان نداده، اما رعایت مسائل انضباطی از هر چیزی برایش واجب‌تر است و این بازیکن باید عذر موجهی برای عدم حضور در جمع ملی‌پوشان داشته باشد وگرنه حتی ممکن است شانس ادامه حضور در تیم ملی را از دست بدهد.

البته همه چیز در رابطه با این موضوع به صحبت‌های بعدی و جو تیم ملی هم بستگی دارد و شاید این مسئله به خوبی و خوشی به پایان برسد تا این مهاجم بین‌المللی فوتبال ایران همچنان در دسترس تیم ملی باشد. اگر هم این اردو نشد در اردوی بعدی ایران که دوباره قرار است احتمالاً دوباره با تیم ملی روسیه یک دیدار تدارکاتی برگزار کند. جایی که بازهم خبرنگاران روسی پیگیر مهاجم سابق زنیت سن پترزبورگ و مرد سال سابق فوتبال روسیه خواهند بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار