کد خبر: 1147557
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره تیم ملی پرتغال، در آستانه شکستن یک رکورد دیگر قرار گرفته است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ورزش سه، اگرچه کریستیانو رونالدو 38 سال سن دارد و دیگر در سطح بالا بازی نمی‌کند، اما حرفه او همچنان خبرساز است و همچنان در حال شکستن رکوردهاست.

پنجشنبه رونالدو این شانس را خواهد داشت که به بازیکنی تبدیل شود که بیشترین بازی را در تاریخ هر تیم ملی در جهان داشته است. کاپیتان پرتغال در آخرین جام جهانی، صد و نود و ششمین بازی ملی را برای کشورش انجام داد که هیچ‌کس در تاریخ هیچ کشوری از آن پیشی نگرفته است.

اکنون، اگر روبرتو مارتینز به او این فرصت را بدهد، رونالدو صد و نود و هفتمین بازی ملی خود را مقابل لیختن اشتاین انجام خواهد داد. به نظر می‌رسد همه چیز نشان می‌دهد که او این کار را انجام می‌دهد، اگرچه مشخص نیست که آیا او در نیمه دوم بازی خواهد کرد یا از ابتدا.

 
1834723

رونالدو اولین بازی خود را در 20 آگوست 2003 انجام داد و آخرین بازی او در حال حاضر در 10 دسامبر 2022 در قطر بود. با این اوصاف، رونالدو در اینجا متوقف نخواهد شد. او می‌تواند رکورد خود را افزایش دهد و احتمالاً از 200 بازی فراتر خواهد رفت؛ زیرا قصد او حداقل رسیدن به یورو 2024 آلمان است.

پس از بازی در جام جهانی قطر بدون تیم باشگاهی، اسطوره پرتغالی با وجود رفتنش به لیگ عربستان، فرصت جدیدی با سرمربی جدید خواهد داشت. وقتی در کنفرانس مطبوعاتی درباره رونالدو از روبرتو مارتینز سوال شد، او توضیح داد: "ما یک روند فوتبالی را شروع می‌کنیم تا سعی کنیم همه بازیکنانی را که می‌توانند به تیم ملی راه پیدا کنند، بشناسیم. ما به همه بازیکنان فرصت خواهیم داد و به همه کسانی که قبلا در تیم ملی بودند احترام می‌گذاریم. کریستیانو یکی از آنهاست."

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار