کد خبر: 1146109
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
جشنواره مالک‌اشتر به همت سپاه استان چهارمحال‌وبختیاری و با هدف تکریم فرماندهان و مدیران پرتلاش جهادی این استان برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در مراسم جشنواره مالک اشتر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اعیاد شعبانیه و با بیان اینکه این جشنواره امسال با شعار «تکوین و تکامل قدرت سپاه» برگزار شد، تصریح کرد: این جشنواره منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمؤمنین یعنی مالک اشتر است. وی افزود: جشنواره مالک اشتر نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پرتلاش است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا کرده‌اند و به صورت مؤثر و همه‌جانبه در پیش‌روندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولان خود گام برداشته‌اند.
این مسئول با اشاره به برخی از خصوصیات مالک اشتر خاطر نشان کرد: بصیرت، شجاعت، آمادگی برای رزم، ولایتمداری محض، از ویژگی‌های بارز و برجسته مالک اشتر است.
سردار علی اکبری اطاعت‌پذیری از سلسله مراتب و آمادگی رزم انفرادی و یگانی را از عوامل موفقیت در اجرای مأموریت‌های محوله برشمرد و گفت: انتقال تجربیات و عوامل موفقیت از برگزیدگان به دیگر افراد و رده‌ها از اهداف جشنواره مالک اشتر در سپاه و جشنواره اسوه در بسیج است.
وی تصریح کرد: این جشنواره‌ها باعث مشخص شدن جایگاه رده‌های سپاه و بسیج در بین سپاه‌های استانی و رده‌های همتراز می‌شود و پیامدسنجی عملکرد‌ها از دیگر اهداف جشنواره به شمار می‌رود.
درادامه این مراسم فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از زحمات کارکنان سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی در یک ساله گذشته و همچنین کمک‌رسانی گروه‌های جهادی و سپاه‌های استانی دیگر به مردم گرفتار در برف استان طی ایام اخیر تشکر کرد. در این مراسم با اهدای لوح از ۱۰۰ برگزیده دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه و چهارمین جشنواره استانی اسوه بسیج تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار