کد خبر: 1143474
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
هاروکی موراکامی نویسنده ژاپنی بهار امسال با رمان جدیدش به کتاب فروشی‌ها بازمی‌گردد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر - شرکت انتشارات شینچوشا تصویر روی جلد رمان بعدی هاروکی موراکامی را منتشر کرد. از روی جلد این رمان می توان فهمید که عنوان اثر بعدی این نویسنده مطرح «شهر و دیوارهای نامطمئن آن» است.

رمان جدید موراکامی ۶ سال پس از رمان قبلی وی و آوریل ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

ناشر درباره این اثر توضیحی نداده جز آنکه گفته شده نسخه خطی و دست‌نویس این رمان ۱۲۰۰ صفحه و طرح موضوعی آن درباره داستانی است که مدت‌ها مهر و موم شده بود.

«شهر و دیوارهای نامطمئن آن» ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) و به صورت چاپی و دیجیتال هم‌زمان منتشر خواهد شد. هنوز روشن نیست نسخه انگلیسی آن کی به دست علاقه‌مندان برسد.

ناشر یک تیزر تبلیغاتی رمزآلود و کوتاه هم منتشر کرده با این مضمون: باید به شهر بروید. مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد. یک داستان سر به مهر آرام شروع به حرکت می‌کند، گویی «رویاهای قدیمی» از خواب بیدار شده و در یک آرشیو به فراموشی سپرده شده دیده می‌شوند.

ناشر تاکید کرده که این کتاب ۱۰۰ درصد به دنیای ناب و تکان‌دهنده موراکامی تعلق دارد.

به گفته این انتشارات جزییات این داستان کاملاً مخفی نگه داشته شده زیرا دوستداران آثار موراکامی همیشه می‌گویند نمی‌خواهند از قبل بدانند موضوع چیست.

این رمان اولین کتاب موراکامی پس از انتشار «کشتن کمانداتور» است که فوریه ۲۰۱۷ منتشر شد.

موراکامی ۷۴ ساله، کاندیدای همیشگی جایزه نوبل ادبیات، اولین کتاب خود را با عنوان «به آواز باد گوش بسپار» در سال ۱۹۷۹ منتشر کرد. وی آن زمان مدیر یک کافه در توکیو بود. پس از آن وی در سال ۱۹۸۷ رمان عاشقانه «جنگل نروژی» را منتشر کرد که او را به عنوان یک چهره جوان ادبی معرفی کرد. موراکامی که به‌خاطر رئالیسم جادویی‌اش شناخته می‌شود آثار پرفروشی مانند «تعقیب گوسفند وحشی»، «سرگذشت پرنده کوکی» و «۱Q۸۴» را در کارنامه دارد. آخرین رمان وی به تنهایی بیش از یک میلیون نسخه فروش کرده بود.

موراکامی به موسیقی علاقه زیادی دارد و از سال ۲۰۱۸ به عنوان میزبان برنامه «رادیو موراکامی» در کانال اف‌ام توکیو بوده که هم برخی موسیقی‌های مورد علاقه‌اش را گاهی پخش می‌کند و هم نظرات طنز خود را ارایه می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار