کد خبر: 1142992
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه وضعیت حوزه علمیه لرستان رو به پیشرفت است، گفت: برای ادامه این راه استفاده از ظرفیت حوزویان نخبه ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(11 اسفند)، در دیدار با طلاب شهرستان ازنا، الیگودرز و دورود مقیم قم در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) قم اظهارداشت: فرهنگ، امنیت و اقتصاد سه مسئله مهم برای هر جامعه ای است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: آمریکا به عنوان دشمن ایران برای ضربه به فرهنگ، امنیت و اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، برنامه داشته و هر دولتی که سرکار بیاید، مطابق با همین سیاست عمل می کند.

وی یادآور شد: آمریکا در جنگ ارزی، ورود مستقیم داشته و با ایجاد اختلال در مبادلات ارزی ما با کشورهای همسایه، در این جنگ ارزی دمیده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به وضعیت مدارس علمیه استان لرستان اشاره کرد و گفت: وضعیت مدارس علمیه لرستان در حوزه خواهران و برادران همواره رو به پیشرفت است و برنامه ها به خوبی پیش می رود.

وی بیان کرد: سطح سه مهدویت برای حوزه علمیه برادران و سطح چهار تفسیر برای حوزه علمیه خواهران راه اندازی شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: برای اجرای برنامه های حوزه و حرکت به سمت پیشرفت  همکاری و همراهی فضلای حوزه و استفاده از ظرفیت نخبگان لازم است.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار