کد خبر: 1139959
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
شهرام عبدلی به علت عارضه مغزی در یکی از بیمارستان‌های مشهد بستری شد.

شهرام عبدلی، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون، این روزها مشغول بازی در یک سریال نمایش‌خانگی است که در مشهد فیلم‌برداری می‌شود.


بر اساس خبری که در برخی رسانه‌ها منتشر شده، امیر غفارمنش گفته است که شهرام عبدلی با او تماس می‌گیرد و می‌گوید که حالم خوب نیست و من را به بیمارستان برسانید. او به بیمارستان قلب می‌رود و پزشکان تشخیص می‌دهند مشکل، عارضه مغزی است.

در حال حاضر یک عمل جراحی روی این بازیگر انجام شده و دچار افت هوشیاری است. به محض عادی شدن وضعیت هوشیاری‌اش یک عمل جراحی دیگر باید انجام شود.

شرایط عبدلی بعد از بستری امروز رو به بهبودی بوده و هوشیاری وی برگشته است.

مطابق شنیده‌ها در حال حاضر نیز حال عمومی شهرام عبدلی رو به بهبودی بوده و هوشیاری وی برگشته است. عبدلی در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قائم مشهد حضور دارد و سطح هوشیاری این بازیگر رو به افزایش است. عمل جراحی اولی که به‌روی مغز او انجام شده موفقیت‌آمیز بوده است، امیدواریم عمل جراحی دوم نیز با موفقیت سپری شود.

مرتضی اسکافی تهیه کننده سریال «آسوده باش» اظهار کرد: حدود ۲۰ روز است که فیلمبرداری سریال «آسوده باش» به کارگردانی «حسن حج گذار» با موضوع حضرت رضا(ع) در مشهد آغاز شده که ۳۷ بازیگر از جمله «شهرام عبدلی، فاطمه گودرزی، طاهر معصومی و ...» در آن ایفای نقش می‌کنند.

تهیه کننده سریال «آسوده باش» افزود: شهرام عبدلی روز گذشته هنگامی که در یکی از هتل‌های طرقبه مشغول استراحت بود، دچار عارضه مغزی شد و بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان قائم مشهد منتقل می شود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس گفته ها، ایشان پیش از این نیز سابقه بیماری داشته است، با این حال اکنون پزشکان در حال درمان وی هستند و شرایط وی رو به بهبود است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
0
0
انشالله خدا شفا دهد
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
0
0
ان شاالله هرچه زودتر سلامتی خودشونوبه دست بیارن آمین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار