کد خبر: 1139724
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
مربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: سطح رقابت‌های کشتی ازاد باشگاه‌های جهان بسیار بالا بود و نماینده روسیه با ترکیب کامل در این رقابت‌ها حضور نداشت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا: ماگومد قربان علی‌اف روز شنبه در حاشیه رقابت کشتی آزاد باشگاه‌های جهان اظهار کرد: چند روزی در ایران بودیم و در این خصوص میهمان نوازی ایرانیان بسیار عالی بود. تیم پادوبنی در این آوردگاه با تیم کامل شرکت نکرد.

وی با بیان اینکه تیم بانک شهر ستاره‌های خوبی در اختیار داشت خاطر نشان کرد: عبدالرشید سعدالله‌یف، زائوربک سیداکوف و زائور اوگویف نامداران کشتی روسیه هستند که در این رویداد حضور نداشتند. در صدد هستیم تا این نامداران را برای المپیک در نظر بگیریم.

قربان علی اف اضافه کرد: با توجه به تعلیق ورزش روسیه، منتظر پایان محرومیت روسیه هستیم تا بتوانیم در رقابت‌های مختلف جهانی با قدرت حاضر شویم.

مربی تیم کشتی پادوبنی روسیه ادامه داد: همه به توانمندی و قدرت کشتی ایران آگاه هستند چرا که روسیه و ایران سرآمد کشتی جهان هستند و همیشه قهرمان می‌شوند. امیدوارم در المپیک با تیم کامل در این رویداد شرکت کنیم. سطح مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان عالی بود و شاهد کشتی زیبا، جذاب و دیدنی میان ستارگان ایران و روسیه بودیم.

بانک شهر توانست در فینال مقابل پادوبنی نماینده روسیه قرار گیرد و در نهایت با نتیجه ۶ بر ۴ این تیم راشکست دهد و به عنوان قهرمان جام باشگاه‌های جهان برسد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار