کد خبر: 1137192
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
مرد خلافکاری که با خودرواش تلاش می‌کرد از تعقیب و گریز مأموران پلیس فرار کند، دختر هفت ساله فال‌فروشی را زیر گرفت و به قتل رساند. تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.
غلامرضا مسکنی

مرد خلافکاری که با خودرواش تلاش می‌کرد از تعقیب و گریز مأموران پلیس فرار کند، دختر هفت ساله فال‌فروشی را زیر گرفت و به قتل رساند. تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.
ساعت ۱۲ شب سه‌شنبه ۱۸ بهمن به مأموران پلیس تهران تلفنی خبر رسید خودرو سواری سمندی دختر خردسالی را در خیابان شکوفه در منطقه عبدل‌آباد جنوب تهران زیر گرفته و به سرعت از محل گریخته است. با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس راهی محل شدند و دریافتند دختر زخمی به سرعت از سوی رهگذران برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌است.
بررسی‌های مأموران پلیس در محل حادثه نشان داد لحظاتی قبل خودرو سواری سمند‌ای که گشت خودروی پلیس در تعقیب او بوده هنگام فرار دختر هفت ساله‌ای که در آنجا مشغول فال‌فروشی بوده‌است، زیر گرفته و از محل گریخته‌است.
همچنین مشخص شد بر اساس گفته‌های ساکنان محل هر روز صبح راننده خودروی پرایدی دختر فال‌فروش و خواهر خردسالش را برای فروختن فال در خیابان از خودرو پیاده می‌کند و آخر شب نیز به دنبال آن‌ها می‌آید. مأموران پلیس در ادامه برای بررسی موضوع راهی بیمارستان شدند که دریافتند دختر هفت ساله به شدت مجروح شده تیم پزشکی در تلاشند تا وی را از مرگ نجات دهند. در حالی‌که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت ساعت ۳ بامداد تیم پزشکی بیمارستان اعلام کردند دختر فال‌فروش بر اثر شدت جراحات روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته‌است. با اعلام خبر مرگ دختر هفت ساله پرونده وارد مرحله تازه شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همراه قاضی مهدی براعه، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران در مرکز تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌های تیم جنایی نشان داد خودرو سمند فرد خلافکاری بوده که پس از ارتکاب جرمی مأموران پلیس او را تعقیب می‌کرده و وی برای فرار از دست مأموران با سرعت زیاد دختر خردسال را زیر گرفته و به قتل رسانده‌است.
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی راننده خودرو سمند آغاز کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار