کد خبر: 1137141
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به رونمایی ارتش از پایگاه «زیرزمینی عقاب ۴۴»
نیروی هوایی ارتش از پایگاه «زیرزمینی» خود با نام «عقاب ۴۴» رونمایی کرد. این پایگاه طی حدود هشت سال ساخته شده و قابلیت پذیرش و به‌کارگیری عملیاتی «جنگنده‌های جدید» نیروی هوایی ارتش را نیز خواهد داشت. کاربران شبکه‌های اجتماعی با استقبال از این رونمایی، آن را نشانه اقتدار ارتش و افتخار ملت دانستند. کاربران از توانمندی‌های نیرو‌های ارتش تقدیر کردند و آن را الگویی برای سایر بخش‌های کشوری از جمله خودروسازی‌ها دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 محمد پاداش:
«ملت ایران قادر به ساخت آفتابه نیست و یک کارخانه سیمان را نمی‌تواند اداره کند» این سخنان «رزم آرا» نخست‌وزیر پهلوی در صحن مجلس ایران است! حالا کجاست ببیند جنگنده مجهز به کروز دوربرد نیروی هوایی ارتش، در عمق کوهستان نشست و برخاست سریع دارد، جایی نیست بخواهد بزند و نتواند!
 محمدمهدی معنوی:
فرق ارتش ما با دیگر کشورها، ایمان راسخ آنان به آرمان‌های انقلاب و رهبری است. کسی که بر اساس اعتقادش می‌جنگد هیچ‌گاه تسلیم دشمن نخواهد شد. #ارتش_قهرمان
 محمد نصوحی:
فوری، اولین تلفات پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش! به نقل از یک منبع آگاه، تعدادی از کارمندان شبکه مردمی من‌وتو با رونمایی از نخستین پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش، دچار ضربه مغزی ملایم و لکنت زبان شدند!
 رضا عباسی:
پایگاه عقاب۴۴ تنها پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش نیست و چندین پایگاه دیگر در سرتاسر ایران ایجاد شده که امکان انتشار جزئیات آن وجود ندارد. عقاب ۴۴ پایگاهی به نسبت قدیمی‌تر است و مهمان‌های جدید نیروی هوایی ارتش در چند پایگاه جدید و بسیار پیشرفته‌تر و مستحکم‌تر مستقر خواهند شد. 
 مهدی سرپناه:
ارتش مثل این فیلمای هالیوودی شده که زمین دهن باز میکنه یه عالمه نیروی نظامی و تجهیزات نظامی از دل زمین میان بیرون ولی اونا فیلمه، اما این واقعیه!
 سامان ماهور:
رونمایی از پایگاه زیرزمینی هواپیمای ارتش یعنی در صورت جنگ قادر به زمینگیر کردن نیروی هوایی ایران نیستید! هواپیما‌های جدید و تکنولوژی‌های پیشرفته ایران دیگر در رصد ماهواره‌ها نیست! ایران برای دفاع که نه! برای حمله به رژیم صهیونیستی آماده است!
 سبحان برکتی:
تصاویر پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ نیروی هوایی ارتش! بوی نابودی اسقاطیل میاد. کی میخواد عقاب رو بگیره... 
 زهرا رئیسی:
هنگام رونمایی از پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش موشک کروز هواپایه بردبلند «عاصف» به نمایش درآمد! موشک عاصف که تولید متخصصان داخلی است روی جنگنده سوخو ۲۴ نصب می‌شود. یکی از الزامات اساسی برای داشتن ایران قوی تکثیر این الگو‌های موفق است. 
 حسنا رفیعی:
نیروی هوایی ارتش از نخستین پایگاه هوایی زیرزمینی خود با نام عقاب ۴۴ رونمایی کرد! ایران برای دفاع که نه! برای حمله به رژیم صهیونیستی آماده است! «باید قوی شویم» تا دشمن جرئت تهدید نداشته باشد!
 نادر غیور:
غرش عقاب‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل کوه‌ها... 
 سید محمدحسین:
رونمایی از پایگاه هوایی زیرزمینی نیروی هوایی ارتش! از ویژگی‌های این پایگاه غیرقابل نفوذ بودن در برابر بمب‌های سنگرشکن می‌باشد. همچنین این پایگاه زیرزمینی امکان تغذیه جنگنده‌های خود تا ماه‌ها را دارد... #ایران_ما #پایتخت_ما
 پژمان مهرجو:
امروز کابوس دشمنای عبری و عربی و غربی از زیر زمین رونمایی شد. کابوسی از جنس ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران برای مردم علیه دشمن!
 کیان مهزاد:‌ای کاش این خودروسازی‌ها هم کمی از بچه‌های ارتش و سپاه یاد می‌گرفتند و به جای اینکه فقط به فکر این باشند که سر ملت را چطور گول بمالند و از صف‌های فروش میلیاردی دربیاورند به فکر شاد کردن دل ملت با رونمایی‌هایی مثل عقاب ۴۴ بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار