کد خبر: 1137115
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
متخصصان یک شرکت دانش بنیان توانسته اند صفر تا صد موتور میکروجت نام مانا را طراحی و بومی سازی کنند.
 مهمترین کاربرد این محصول در صنایع نظامی پرنده هدایت پذیر سبک بدون سرنشین مانند موشک های کروز یا پهپاد است ولی صنایع غیرنظامی هم با ساختاری مشابه از این موتورها به عنوان مولد توان استفاده کرده اند .

دانش فنی ساخت این میکروجت ها با بومی سازی طراحی ۲۰ قطعه مختلف و تلاش متخصصان آیرودینامیک، احتراق، الکترونیک، مواد و فیزیک ساخته شده است.

تعداد بازدید : 168
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
1
1
کپی برداریه و ضمنا نهایتا بیست میلیون تومن هزینه ساخت این اسباب بازیه نه دویست میلیون تومن لازم نیست برا گرفتن وام این حجم از دروغ رو به زبون آورد لطفا بزرگ نمایی نفرمایید تکنولوژی یعنی شهامت
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
اینکه از نمونه های خارجی اقتباس شده مشکلی نداره چون کلی هزینه نیروی انسانی و آزمون و خطا رو صرفه جویی کرده. قیمت خارجی که استخراجش کاری نداره یه زحمت میدادید و سرچ میکردید. قیمت تمام شده شامل سال ها هزینه ای که خودشون و سرمایه گذارهاشون انجام دادند هم میشه اما حتی اپر قیمت مواد اولیه و ماشین کاری و برد کنترل و سنسورها رو هم جمع برنیم از این بیست میلیون ادعایی شما خیلی بیشتر میشه. خلاصه که بهتره کارشناسی تر نظر بدیم دوست من. با حجم استفاده این موتورها در کشور این بومی سازی برای ما یقینا اقتصادی هم هست.
ادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
1
0
در خصوص قیمت هم بله حرف شما درسته میدونم هزینه های آزمون و خطا و بازطراحی یه قطحه خیلی زیاده ولی نمونه های مشابه رو توی سایت آمازون از هزار دلار شروع میشه در این ابعاد نهایتا سه هزار دلار
پاسخ ها
مممممم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
این بومی سازی نیست کپی سازیه و هدر دادن پول مردم بدبخت،
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار